Html form til Exel fil.
Fra : Jonas Nielsen

Dato : 13-05-11 22:59

Hey derude. Jeg står og mangler et lille script til min
hjemmeside.

Form mail virker jo på den måde at det brugeren har udfyldt i
formen sendes til en mail..
Men jeg skal bruge et script så den ligger det udfyldte ind i en
fil... Eks. notepad fil som ligger på ftp'en..
Kunne være rigtig fedt hvis man kunne få det ind i en exel fil ..
Jeg står og skal bruge koden rimelig snart så hvis nogen ligger
inde med et script eller en kode .. så plz send den :)
på forhånd tak :)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Sune Storgaard

Dato : 13-05-11 23:51

Den 13-05-2011 23:59, Jonas Nielsen skrev:
> [...]
> Jeg står og skal bruge koden rimelig snart så hvis nogen ligger
> inde med et script eller en kode .. så plz send den :)

Det kan ikke laves i ren html, det kræver noget serverside som f.eks.
PHP eller ASP.

Jeg har før brugt:
http://phpexcel.codeplex.com/
Det er lige til at gå til (med et minimalt PHP kendskab).

Du kan også nemt fyre data ned i en fil
http://www.tizag.com/phpT/filewrite.php

Men igen, den slags skal ske på serveren, så undersøg hvad du har til
rådighed.