MS Windows
briani 27239
Eksamen, samfundsfag.
Fra : P.Petersen

Dato : 13-05-11 18:14

Hej Helle.
Lige en ting mere.
Hvornår skal Frey trække til samfundssag?

Med venlig hilsen og god weekend.

Pelle

Fra : P.Petersen

Dato : 13-05-11 18:16

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Helle.
> Lige en ting mere.
> Hvornår skal Frey trække til samfundssag?
>
> Med venlig hilsen og god weekend.
>
> Pelle

Lol.
Det kan man da kalde en Fejl 40.
Men god weekend også til jer.
:)
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-05-11 18:29

"P.Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen
> Det kan man da kalde en Fejl 40.

Når du er så hurtig til at opdage det, så kan indlæg slettes inden ret
mange ser det:

Marker indlægget - meddelelses-menu - slet indlæg

Men nu er det for dent, da for mange har hentet indlæg.

> Men god weekend også til jer.

I lige måde

Og held og lykke til Frey

Jan

Fra : P.Petersen

Dato : 13-05-11 19:49

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> mange ser det:
>
> Marker indlægget - meddelelses-menu - slet indlæg
>
> Men nu er det for dent, da for mange har hentet indlæg.

Tak Jan.
:)

Hilsen
Pelle

Fra : Rado

Dato : 14-05-11 20:06

On Fri, 13 May 2011 19:29:03 +0200, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

>Når du er så hurtig til at opdage det, så kan indlæg slettes inden ret
>mange ser det:

Det er bare ikke alle newsservere der accepterer en cancel, så det er
umuligt at slette et indlæg helt, hvis det er røget videre til andre
servere end den det er sendt til. Og det sker nornalt ret hurtigt.

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-05-11 20:56

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Det er bare ikke alle newsservere der accepterer en cancel, så det er
> umuligt at slette et indlæg helt, hvis det er røget videre til andre
> servere end den det er sendt til. Og det sker nornalt ret hurtigt.

Helt enig - men havde han postet indenfor 3 minutter efter første
indlæg - og så burde det være OK at slette indlægget i stedet - og
Windows Mail, som er brugt, kan godt finde ud af det på den nævnte
måde......

Men ja - hvis der går længere, så er det normalt spild af tid.

Jan

Fra : Carl Drud

Dato : 14-05-11 21:14

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> writes:

> [...]
> indlæg - og så burde det være OK at slette indlægget i stedet - og
> Windows Mail, som er brugt, kan godt finde ud af det på den nævnte

Individual.NET som jeg bruger, accepterer ikke cancels undtagen fra
deres egne brugere eller hvis der benyttes cancel-lock header og det
understøtter WM vist ikke.

--
Carl