Analsex til mænd
Fra : elskeren

Dato : 13-05-11 06:56

Hej

Jeg vil gerne høre, hvad I mener om analsex, hvor det er manden, som er den
modtagende part og gerne fra både mand og kvinder, der har prøvet det eller
kunne tænke sig at prøve det og andre der ikke kunne tænke sig det.

Jeg tænker hermed på de tilfælde, hvor at en kvinde stikker enten enfinger
eller en dildo op bagi på manden eller tager ham bagi med en strap-on
(påspændingsdildo).

Hvis der er nogen med erfaring med det, vil jeg gerne høre noget om deres
erfaringer med det.

Elskeren

Fra : Jet

Dato : 21-05-11 15:55

On 13 Maj, 08:55, "elskeren" <elskeren760...@hotmail.com> wrote:
> Hej
>
> Jeg vil gerne høre, hvad I mener om analsex, hvor det er manden, som er den
> modtagende part

Jeg har aldrig hørt at manden der modtager analsex får noget ud af det
og har heller ikke set det

Fra : P.Petersen

Dato : 21-05-11 23:46

"Jet" <jetrotte@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> den
> modtagende part

Jeg har aldrig hørt at manden der modtager analsex får noget ud af det

Lol.
Du trænger vist til hørebriller.
Med venlig hilsen
P. Petersen

Fra : elskeren

Dato : 24-05-11 14:54

"Jet" <jetrotte@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den
> modtagende part

Jeg har aldrig hørt at manden der modtager analsex får noget ud af det
Kunne det ikke tænkes, at tænkes, at det, at han underkaster sig sexsuelt
kvinden, om end kun for en begrænset tid, tænder ham?
Mænd har forøvrigt et punkt et lille stykke oppe i endetarmen, som er
følsomt for berøring.

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-05-11 17:16

elskeren wrote:
> [...]
> sexsuelt kvinden, om end kun for en begrænset tid, tænder ham?
> Mænd har forøvrigt et punkt et lille stykke oppe i endetarmen, som er

Man skal generelt være forsigtig med at kalde det, man ikke selv kunne tænke
sig, men som foregår mellem enige partnere, for ulækkert eller utænkeligt.

Per V
--
De politikere, der har stemt for de nye strammede sprogkrav til
udlændinge, bør forpligtes til om tre måneder at demonstrere, at de har

Fra : elskeren

Dato : 25-05-11 00:24

"Per Vadmand" <perve@pervadmand.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> De politikere, der har stemt for de nye strammede sprogkrav til
> udlændinge, bør forpligtes til om tre måneder at demonstrere, at de har

Det er jeg helt enig med dig i.

Fra : Jens Jensen

Dato : 26-05-11 09:03

> Man skal generelt være forsigtig med at kalde det, man ikke selv kunne
> tænke sig, men som foregår mellem enige partnere, for ulækkert eller
> utænkeligt.

Foregår det blandt enige parter vil jeg anse det for bevist at det i hvert
fald er "tænkeligt" (modsat "Utænkeligt")

Lækkert/ulækkert er og bliver en smagssag. Nogle synes det er lækkert at
give fellatio, nogle synes det er ulækkert.
Jeg synes bøsser er ulækre, andre (f.eks. dem selv) synes det vel ikke.

Man kan ikke diskutere om stegt lever eller rosenkål smager godt.

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-05-11 16:15

"elskeren" <elskeren7600dk@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg tænker hermed på de tilfælde, hvor at en kvinde stikker enten enfinger
> eller en dildo op bagi på manden eller tager ham bagi med en strap-on

Det er bøsset, og dermed ulækkert.

Fra : elskeren

Dato : 24-05-11 14:42

"Jens Jensen" <jens@jensen.cc> skrev i en meddelelse
> "elskeren" <elskeren7600dk@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er bøsset, og dermed ulækkert.
Hvorfor er det bøsset?
Har du aldrig hørt om bi-sexsuelle?

Fra : Jens Jensen

Dato : 26-05-11 08:57

> Hvorfor er det bøsset?
> Har du aldrig hørt om bi-sexsuelle?

Jo, de er også bøssede. En person som tænder på at spise lort er klam,
uanset om han også kan lide at gå ud og spise på "Kong Hans".

Fra : elskeren

Dato : 31-05-11 03:32

Hej!

Jeg syntes helt ærligt, at det går lidt sløvt med svar i denne gruppe. Tag
nu lige og vågne lidt op.

Elskeren