Urin test til hiv og aids
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-05-11 18:20

http://www.dan-test.com/hiv_urine_test_1.html
den koster lidt men alt taget i betragtning så ... man kan også få en
multi en der måler for alt det andet gonore klamydia syfelis eyc. oven i
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 12-05-11 20:16

Ja her det er den ultimative test til de frygtløse der lever livet 100% i
Pataya og Bangkok.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-05-11 21:16

Den 12-05-2011 21:16, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> Ja her det er den ultimative test til de frygtløse der lever livet 100% i
> Pataya og Bangkok.

Billigt er det jo ikke ligefrem - men på den anden side hvis man vil
have sex uden gummi så vil jeg mene det er svine billigt - well kan man
holde hiv nede nu om dagen så man kan leve nogenlunde fornuftigt men har
man bare lidt anstændighed som hiv smittet så bruger man kondom og er
der en ting der er en dræber under et samleje så er det sex med kondom
... men jeg har da tænkt mig at købe nogen stykker til den næste rejse
....jeg tror jeg vil have et længer agngement ..

--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-06-11 18:49

Den 12-05-2011 21:16, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:
> Ja her det er den ultimative test til de frygtløse der lever livet 100% i
> Pataya og Bangkok.

det meste af Afrika

--
Mv