MS Windows
briani 27239
Nogle / noget stopper mine programmer
Fra : JL med unger

Dato : 12-05-11 00:50

Jeg skulle afprøver USB-netværksting, og pludselig skete der mange mærklige
ting med min pc.
Men nu jeg et problem med at få mine gadgets til at virke.
Jeg tror de er aktive men de vises bare som mørke felter.

også kan jeg ikke få secunia PSI til at starte op, om programet ikke kan
kommme om nettet eller hvad der er galt. ja det ved jeg ikke

men jeg vil da gerne have lidt råd af jer...
hilsen jl

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 12-05-11 22:27

"JL med unger" <no_spamatall@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> kommme om nettet eller hvad der er galt. ja det ved jeg ikke
>
> men jeg vil da gerne have lidt råd af jer...

Det er ikke meget du oplyser. Men prøv først at lave en systemgendannelse og
se om det klarer problemet.

Kurt

Fra : CK®

Dato : 15-05-11 10:57

Den 12-05-2011 01:49, JL med unger skrev:
> [...]
> kommme om nettet eller hvad der er galt. ja det ved jeg ikke
>
> men jeg vil da gerne have lidt råd af jer...

Rigtig mange, mig selv inklusive, har
haft problemet med Secunia PSI.
Rådet fra Secunia var at afinstallere programmet og
så geninstallere det.
Det hjalp, så prøv det.

Dine gadgets kan jeg desværre ikke hjælpe med.

Claus