drama
Fra : Ralph

Dato : 11-05-11 18:26

Forhistorie:

Rissa og Addiva er søstre (Riesenschnauzertæver) fra 2006, Rissa bor hjemme
hos mig, Addiva bor på min (vores) minkfarm, for 1½ år siden fik vi Molly ud
på farmen, den nye schæfer overtog efterhånden førerrollen, Addiva var
ligeglad. En gang imellem tager jeg Rissa med ud på farmen.

Dagens historie:

Idag havde min kone sovet dårligt, så det var een af de dage, jeg
kontrollerede lige i fem minutter at Rissa ikke blev kuet, men godt kunne
sige fra (som sagt Riesenschnauzer, så den er større end Molly). Og det
kunne hun godt.
Min makker Jesper - som har opfostret Addiva og Rissa + 5 andre - kom op på
farmen, blev glad for at se Rissa og kaldte glad: "Hej Rissa, kom her", det
gjorde hun så og ville springe op af ham, DET trickede Molly, og hun gik
direkte efter struben på Rissa - jalousi eller beskyttelse, who knows? -
Jesper sparkede Molly i hovedet så hans fod gjorde ondt resten af dagen,
ingen reaktion, så kom Martin der arbejder på farmen og sparkede Molly i
nyrerne med sikkerhedssko, ingen reaktion, så kastede Martin Molly væk i
halen (110 kg, 190 cm, voksen mand).

8 sting i venstre forben.

Rissa køber to kasser øl til Martin og Jesper imorgen.

Jesper tager aldrig mere sine børn ud på farmen uden at Molly er forsvarligt
lukket inde.

--
Ralph

Fra : John

Dato : 11-05-11 18:39

Ralph har bragt dette til verden:

>DET trickede Molly, og hun gik
> direkte efter struben på Rissa - jalousi eller beskyttelse, who knows? -

Det er formentlig beskyttelse der trickede den.
Surt og ærgeligt men man lærer hver gang.

Enhver hund der gjorde det samme ved mig ville få samme skæbne af min
schæfer,
De er frygteligt førerfikseret og beskyttende.

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk