Et 43 minutters foredrag. 214 MB.
Fra : Sømand1

Dato : 11-05-11 12:17

Et 43 minutters meget interessant foredrag. 214 MB.

x-postet

-------------------
http://www.answersingenesis.org/Downloads/download-offer-creation-science-confirms-the-bible-is-true.aspx?utm_source=AiGSuperSpecials&utm_medium=email&utm_content=FreeDownload&utm_campaign=SS05102011

In 1859, Charles Darwin published his infamous work On the Origin of Species.
More than any other, this single work changed the way the world viewed the origin
of life and relied heavily on natural selection and mutation to support its
claim.

In this new video, Creation: Science Confirms the Bible is True, astrophysicist
Dr. Jason Lisle (Ph.D. from the University of Colorado at Boulder) systematically
dismantles Darwin’s claims and shows that the very things Darwin used to
propagate his ideas actually undermine them! Dr. Lisle also refutes the dating
methods most commonly used to support the evolutionary timeline (billions of
years). This video clearly shows that God’s Word is the final authority in all
matters on which it touches—science included!

Fra : Patruljen

Dato : 11-05-11 08:40

On 11 Maj, 13:17, Sømand1 <someb...@yahoo.beer> wrote:
> [...]
> years). This video clearly shows that God’s Word is the final authority in all
> matters on which it touches—science included!

Darwins infamous work; Darwins berygtede arbejde - jatak. Så er tonen
slået an :)
Hvorefter man lukker pladder ud i bunker henover 43 minutter. Vor
herre bevars -

Ikke en eneste selvstændig tanke eller teori. Blot elendigt ramajang
beregnet på at devaluere Darwin. Alt er som det plejer -

Fra : Patruljen

Dato : 11-05-11 09:47

On 11 Maj, 16:40, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
> Ikke en eneste selvstændig tanke eller teori. Blot elendigt ramajang
> beregnet på at devaluere Darwin. Alt er som det plejer -

http://creationrevolution.com/wp-content/uploads/2010/11/FF-5-fossil-hat-300x225.jpg

Fossil - hatten :)

Fra : Ivar

Dato : 11-05-11 18:59

Sømand1 skrev:

> [...]
> More than any other, this single work changed the way the world viewed the
> origin of life and relied heavily on natural selection and mutation to

Darwin er en historisk person. Han er generelt kun af interesse for
dem, der interessere sig for historie, og for nogle naive religiøse,
der tror, at Darwin er en profet for videnskaben. Det er åbenbart
svært for nogle, der er styret af deres religiøse instinkt at
forstå, at videnskaben ikke har brug for profeter.

Darwin havde grundlæggende ret, men nogle af hans forklaringer var
forkerte (fx hans forsøg på at forklare arv), derfor er der igen
vindenskabsfolk (udover dem med historisk interesse), der interesserer
sig for detaljerne i Darwins skrifter.

Ivar Magnusson

--
- Sendt fra min Nefa-lygte

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 11-05-11 22:26

Den 11-05-2011 19:58, Ivar skrev:

> [...]
> svært for nogle, der er styret af deres religiøse instinkt at
> forstå, at videnskaben ikke har brug for profeter.

Ganske rigtigt, Betydningen af Darwins arbejde
medførte et paradigneskift for naturforskerne, på
samme måde som newton gjorde der for fysikken og
einsten for vore pfattelse af tid og rum.

Alle disse sage har igennem et 150-årigt forløb før
til enesående frenskridt i vor forståelse af verden
og alt deri, at selv de klerikale erkender at verden er
udviklet på en demonstrerbar nåde.

Denne forståelse relegerer gud fra at være en
intervernerede indflydelse til en trossag man kan bede
til og anråbe. Uden at det ændrer boget, Tilbage bliver kun,
at vi mennesker er dem vi er i en kort stund.

Vindenskaben anerkende ikke profeter men har sine
helte, Norman Borlaug, der frelste først meksikanerne og
siden inderne fra sultkataatrofer.Montesqui, der gav
os vort seculære samfundssystem,, Diderot, Voltaire,
John Locke, Thomas Schmidt og John Hobbes.

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-05-11 07:14

Sømand1 skrev den 11-05-2011 13:17:
> Et 43 minutters meget interessant foredrag. 214 MB.

Ja, man skal tro på det.

http://www.youtube.com/watch?v=SzHHZ5oXAr0&feature=related

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 11-05-11 19:00

"Sømand1" <somebody@yahoo.beer> skrev i en meddelelse
> [...]
> Species. More than any other, this single work changed the way the world
> viewed the origin of life and relied heavily on natural selection and

Jeg tror at jeg foretrækker Darwin frem for Bibelens tåbelige ævleri om at
jorden kun er 6000 år gammel.

Fra : Ole Madsen

Dato : 11-05-11 20:10

"(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯)" <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Sømand1" <somebody@yahoo.beer> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at jeg foretrækker Darwin frem for Bibelens tåbelige ævleri om at
> jorden kun er 6000 år gammel.

jeg tror nu ikke bibelen siger at jorden er 6000 år, jeg er selv tilhænger
af en gammel jord og forbinder ikke det at være kristen med at man skal tro
at jorden er ung

KH

Ole

Fra : Patruljen

Dato : 12-05-11 07:09

On 11 Maj, 21:10, "Ole Madsen" <o-mad...@privat.dk> wrote:

> jeg tror nu ikke bibelen siger at jorden er 6000 år, jeg er selv tilhænger
> af en gammel jord og forbinder ikke det at være kristen med at man skal tro
> at jorden er ung

Biblen fortæller ikke det mindste i den retning -

Og det ville også være noget slemt skidt, hvis den gjorde.

Fra : tkruse

Dato : 11-05-11 17:42

On 11 Maj, 20:00, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)" <l...@hotmail.com> wrote:

> Jeg tror at jeg foretrækker Darwin frem for Bibelens tåbelige ævleri om at
> jorden kun er 6000 år gammel.

ja og mange omvender sig til Tor og Odin,,set i TV

Fra : tkruse

Dato : 11-05-11 17:56

> Jeg tror at jeg foretrækker Darwin frem for Bibelens tåbelige ævleri om at
> jorden kun er 6000 år gammel.

Moderne geologer og geofysikere fastsætter Jordens alder til at være
omkring 4,54 milliarder år (4.54 × 109 år
Måske er en dag hos Gud 1 milliard år,,så er der snart kun 2
milliarder år tilbage før den store hvile
Søndage har altid været en frelse for mig

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 12-05-11 08:07

"tkruse" <tkrusej@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Måske er en dag hos Gud 1 milliard år,,så er der snart kun 2
milliarder år tilbage før den store hvile
Søndage har altid været en frelse for mig

Her taler en sand kristen.

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-05-11 13:41

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev i

> Søndage har altid været en frelse for mig

Søndagen er den dag hedningerne tilbeder deres afguder.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-05-11 22:13

(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen
iqeiu8$80h$1@speranza.aioe.org:

> Jeg tror at jeg foretrækker Darwin frem for Bibelens tåbelige ævleri
> om at jorden kun er 6000 år gammel.

Hvad siger din imam til dét, Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 24-05-11 07:53

On 24 Maj, 14:40, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev inews:iqg116$d2c$1@speranza.aioe.org

> Søndagen er den dag hedningerne tilbeder deres afguder

Hver søndag fejres der gudstjeneste i de danske folkekirker landet
over oftest om formiddagen. Den almindelige søndagsgudstjeneste kaldes
for højmessen.

I folkekirken afspejler søndagens gudstjeneste (højmessen) forholdet
mellem Gud, det enkelte menneske og menighedens fællesskab.

Lige siden Jesus døde og opstod, er kristne mødtes om søndagen. Den
nuværende danske højmesse har rødder tilbage til de første kirker, men
er præget af både reformationen og af Grundtvig. Højmessen følger et
ret fast forløb. Søndagsgudstjenesten er derfor næsten ens i alle
danske folkekirker. http://www.folkekirken.dk/gudstjeneste/

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-05-11 15:11

Patruljen skrev i

> Lige siden Jesus døde og opstod, er kristne mødtes om søndagen.

Og den påstand kan du føre bevis for?

Og da du påstod at det har foregået lige sinden Jesu død og opstandelse
kræver det jo dermed også at du kan føre bibelsk bevis for din påstand.

Fra : Patruljen

Dato : 24-05-11 11:36

On 24 Maj, 16:10, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> Patruljen skrev inews:b8f5ef03-438d-414d-9cac-14e894765edc@f9g2000vbz.googlegroups.com

> Og den p stand kan du f re bevis for?
>
> Og da du p stod at det har foreg et lige sinden Jesu d d og opstandelse
> kr ver det jo dermed ogs at du kan f re bibelsk bevis for din p stand.

Det kan du skændes med folkekirken om. Eventuelt Villyen. Jeg citerer
direkte fra de afgudsdyrkende hedninges hjemmeside.

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-05-11 06:42

Patruljen skrev i

> Det kan du skændes med folkekirken om. Eventuelt Villyen. Jeg citerer
> direkte fra de afgudsdyrkende hedninges hjemmeside.

Endnu engang viser du blot at du ikke formår at dokumentere dine påstande.

Tilbage i filteret med dig!

Fra : Patruljen

Dato : 26-05-11 09:05

On 25 Maj, 07:41, "Andreas Falck" <dewn...@dewnull.dk> wrote:
> Patruljen skrev inews:aa64a21d-5be3-4aca-b97f-32800bc1e71b@a10g2000vbz.googlegroups.com

> Endnu engang viser du blot at du ikke formår at dokumentere dine påstande.

Det er ikke min påstand. Det er egentlig underligt at man skal gentage
sine budskaber igen og igen. Er du lidt fat-svag?

> Tilbage i filteret med dig!

Dit fornægtelses-filter gør ingen forskel udover - naturligvis - at du
understreger dit behov for at beskytte dig mod omverden.