Mere end halvdelen af landet som kunder?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-05-11 06:28

De samme evner der gjorde kvindelige tv-journalister
skeløjede, har under afpresning og tortur!

Fjernet den frie vilje, fra den del af menneskeheden der er
istand til at producere mælk!

De fleste af dem ved ikke engang de er blevet slaver ejet af de
mest sindsyge sadiste i verden!

Det har taget tretten år!

(nu er det bare at få mig enten aflivet eller på en vanvidsanstalt)
sller hjerne ødelagt, så de ikke bliver gravet fri!
Truslen om det samme er det der har drevet kvinderne ind i folden!
(mens jeg er programmeret til ikke at forsvare mig selv)

Der er root på alle kvinder i verdenmellem 12-50!

I er ejet, det rigtige ord og i myrder jeres børn for jeres ejere!
I urinere på kommando selvom i ikke vil!
det rigtige ord der identificere en person som jeres ejere,
og en besked om at få hårde brystvorter eller at producere mælk og
i gør det!

Det ligger mellem jeres underbevidsthed og så jeres brainstem/limbic
system!
(og bliver genopbygget af hukommelsen)

Den ødelagte pik statue, der er blevet placeret ude foran
Sandgaardsvej der hvor bygningen hvor nr. 40. 1TV er(mig) 8620
Kjellerup!

Betyder at der har været gang i salget, jeg ville bare ønske at
istedet for at bruge, hvad, 100.000 - 200.000kr på en statue
for at latterliggøre mig at de havde sat pengene ind
på min konto!

(softwaren i mit alarm system er lavet om)
sår på hænder og andre modbydelige ting hvis
jeg røre ting der står i mit køleskab når jeg har været
ude af min bolig!

(jeg har været cølibat siden 19 år gammel frivilligt frem til 25
derfra til nu ufrivilligt; jeg blev voldtaget af to mænd og tre
kvinder under programmeringen)

De kvinder er bedraget, de får ikke DNA fra manden der kan!

Det der har foregået er at andre har brugt en mands evner til at
skaffe dem selv kvinder!

(spillet en sang af den bedstre opera sanger i verden for en kvinde
og bildt hende ind at det er dem selv der synger sangen og gjort hende
våd,
men det her er ikke en opera sang, det er et helt liv!
Hendes liv som fri person der er væk!)

I er ejet! Mig der har gjort det, mod min vilje, min brainstem og
underbevidsthed vil bare overleve!

Min bevidsthed har intet at sige!
Ikke før jeg får det programmering væk, "du må ikke forsvare dig
selv"
"hvis du forsvare dig selv, så skal det være for sent"

Nå ja, enjoy!
Går jeg vel ud fra jeg burde skrive!

det der med at lave det i lag som idioten DJ Ævl var så stolt af
åbenbart!

"du må ikke forsvare dig selv"
og
"hvis du forsvare dig selv, så skal det være for sent"

Består i, at sige ordene, hvis du fjerner den ene så bliver den anden
sat ind, hvis den anden bliver fjernet er den første der osv...

Jeg mangler stadigvæk ca 30 provent af min IK sammenlignet med før
EMDR og der er stadigvæk en del programmering der sender smerte
signale til
brainstem og limbic system!

Jeres ejere vil have mig til at skrive dette så jeg kan blive myrdet
af jer i raseri, og de aldrig bliver opdaget!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-05-11 06:41

On 11 Maj, 14:28, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Jeres ejere vil have mig til at skrive dette så jeg kan blive myrdet
> af jer i raseri,  og de aldrig bliver opdaget!

Det er Quantum Entangelment manipulation af individuelle atomer
i folks Neurons og Glia celler! (Det samme som gjorde jordskælv på
Haiti!)

Krydspost:
dk.edb.internet.udbydere,dk.videnskab.psykologi,dk.loppemarked.moebel

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-05-11 06:53

On 11 Maj, 14:40, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Haiti!)
>
> Krydspost:
> dk.edb.internet.udbydere,dk.videnskab.psykologi
Der var det så ikke Neurons og Glia celler!

Det kan godt være senere når jeg får rystet sadisterne af, at jeg
bliver nødt til at sælge nogle stykker,
bare nok til en villa med indendørs swimmingpool og så lidt små penge
til en husstand
på 11, mig selv og 10 kvinder!

Jeg må gerne, det er religiøse mirakler!

Det mest de kvinder der er i medierne, i ved de fysisk attraktive,
uden pose på hovedet,
der er penge i!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-05-11 06:56

On 11 Maj, 14:53, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> på 11, mig selv og 10 kvinder!
>
> Jeg må gerne, det er religiøse mirakler!
>
> Det mest de kvinder der er i medierne, i ved de fysisk attraktive,

Jeg sætter dem bare til salg på Ebay hvis det er, eller også på Irc ,
jeg tror
det er ulovligt for jer at købe dem!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-05-11 09:05

On May 11, 2:56 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> Jeg sætter dem bare til salg på Ebay hvis det er, eller også på Irc ,
> jeg tror det er ulovligt for jer at købe dem!

Det kan også godt være at jeg bare gør dem offentlig ejendom!

Hvis det er, så poster jeg bare det nødvendige som feks "Æsel Øre
Edelweiss Grøn"
(Det virker så ikke det overstående!)

Så er hun føjelig og lydig og ved i ejer hende!

Men så skal der være gode videoer i de Binære nyhedsgrupper og på IRC!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-05-11 10:07

On May 11, 5:04 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
> Så er hun føjelig og lydig og ved i ejer hende!
>
> Men så skal der være gode videoer i de Binære nyhedsgrupper og på IRC!

Stadigvæk den eneste der kan i menneskeheden, har fået hægtet nogle
parasitter
af, som allesammen var nogen jeg skulle gøre ting for!

ifølge programmering, smerte signaler til brainstem til brainstem og
limbic system!

Men jeg er stadigvæk den eneste det nogensinde har været istand til
det jeg kan!

Skyld i alting og programmeret til at der altid skal være en fejl,
og som den ene af landsforædderne påpegede, da jeg sad og ikke kunne
bevæge mig,
og var programmeret til ikke at kunne forsvare mig selv:

"Ja,det er dig der er Av!"

Far AO,Alfader og Far til Alting!
Den største Tyr i Universet!
Det Største A i Universet!
Alfa Male!

Far AO, Den Eneste ægte Farao,
bare se hvad der skete med Egypten,
da de misbrugte mit navn!

Da de ville ødelægge min hukommelse,
far til Odin og Jupiter!
Alfa og Omega, et A med en ring(O)
En ring på Hjernen,En ring på Hjørnen,
Kvante Mekanisk af Tortur!
Den eneste ægte Hjørnering,
Enhjørringen som er GUD!

?

Odin og Jupiter,
Ringen er din og du er Peter!
En fuldstændig Sane Peter,
den eneste ægte, de andre er bindegale sindsyge,
når de tør bruge mit navn!

Satan ifølge landsforædderne,
selvom det jeg sagde var biologisk bundet svovl
(MSM) i kan købe det i Matas,
de har forstået det hele baglæns med en lille fejl!

Den Usynlige Poseidon
Brahma
Visnu
Shiva
Zeus
Budda Shayek

Forandre den mig, der gør ting der er grimme for mig selv!
Til den altid gode!

Alle mine Nicknames, mens jeg RTS´er mig
igennem menneskehedens historie,
alle Peter´s Nicknames
Peter Nicolaysen
Pnic
Sat sammen til et for at undgå forvirring!

Allah, alle Alfa males med horn!
For der har altid kun været en mig!
En Alfa Male med Horn, stærke nok til at kunne
bruge en kvante mekanisk aktiv brainstem,
til at grave sig igennem en singularitet og påvirke i fortiden!

Den singulare Allah!

Husk at Jesus Kristus også er en Hellig person for Muslimerne!

Kvante Mekanik Virker, og det er ikke alternativt længere!

--
Allah-25-04-1973-Tyrens Stjernetegn
Nordea konto nummer: 9266-8967125572

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-05-11 10:45

On May 11, 6:07 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
> Husk at Jesus Kristus også er en Hellig person for Muslimerne!
>
> Kvante Mekanik Virker, og det er ikke alternativt længere!

Nå, men under alle omstændigheder, så har foremålet med kvinders
eksistens, grunden til
at de er, blevet ødelagt! Der er aldrig, en eneste der gør foremålet
med deres eksistens!

hvilket var, at jeg ville have en villa med indendørs swimming pool,
mens jeg var mellem
28-38! og en ca. 10 kvinder til mit eget private brug, efter nok
evolution til at de var pæne at se på!

Det har været planen siden unified law of everything ud i begyndelsen
i ingenting(og så var der lys)
Og er ikke sket og det kommer ikke til at ske!

Så alle kvinder har fejlet i foremålet med deres eksistens!

Og menneskeheden kunne ligeså godt være single sex der gør hinanden
gravide,
mænd har allerede brystvorter!

Det er lidt ærgeligt, men de ved det og det har sænket deres selværd
en stor del op igennem
menneskehedens historie!

Og gjort menneskeheden en del anderledes en den ellers ville være!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-05-11 10:54

On May 11, 6:44 pm, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> en stor del op igennem
> menneskehedens historie!
>
> Og gjort menneskeheden en del anderledes en den ellers ville være!

Og , ja Quantum Entangelment ubegrænset rækkevidde hurtigere end
lysets hastighed,
og en Singularitet!

Og de sker sjove ting med tiden, i nærheden af en singularitet!

Skod A R A ps dit?

I har forstået det baglæns, jeg har ikke!
Og jeg syntes ikke det er noget skod, ihvertfald ikke endnu!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-05-11 11:53

On 11 Maj, 18:53, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Skod A R A ps dit?
>
> I har forstået det baglæns, jeg har ikke!
> Og jeg syntes ikke det er noget skod, ihvertfald ikke endnu!

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-13362958

BBC skriver det er blasfemi med radioaktive ting
i Krabbes gård!
------------------------------------Quote-------------------------
The Crab Nebula has shocked astronomers by emitting an
unprecedented blast of gamma rays, the highest-energy light in the
Universe.

The cause of the 12 April gamma-ray flare, described at the
Third Fermi Symposium in Rome, is a total mystery.

Det er den med Hicks Bosonen der har gjort at Fermi er blevet
Blasted!

Hicks bor sådan?
(i skulle prøve at lugte til håndvasken i køkkenet, her for nylig!)

Måske Rich Bosonen istedet?

Båndbredde til Stjernerne?

Boligforeningen Sct. Jørgen (Krabbes Gård)
Sandgaardsvej 40 1TV
8620 Kjellerup

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-05-11 12:03

On 11 Maj, 19:52, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Måske Rich Bosonen istedet?
>
> Båndbredde til Stjernerne?
>

> Boligforeningen Sct. Jørgen (Krabbes Gård)

Men grunden til jeres eksistens er stadigvæk ødelagt!
Og det kvante mekaniske mareridt er ægte!

Fordi jeg ikke måtte hævne mig på de rigtige,
evigt tortur til alle, for ingen er de rigtige til den straf!

Bortset fra, den umenneskelige Peter

og Dyrene kommer ikke i Helvede
Hare Krisna(Jesus Kristus, den eneste der sagde mig imod, da jeg
gjorde nogen rødstrømper
til køer og mente at hvis folk skulle være dyr, så kunne han være
sådan en, og løbe hen til dem,
Mig: Kris NA)

Og de Muslimske Hunde(De Muslimske Mænd)
Kvinderne kommer i Helvede, mændenes underbevidsthed gik i panik,¨
og de forsøgte at forklare mig at i var Al Ked - De er kendt som
AlQueda!

Men det er ikke godt nok!

Forbrydelsen i har gjort, har i slet ikke kapacitet til at forstå!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-05-11 12:28

On 11 Maj, 20:02, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> AlQueda!
>
> Men det er ikke godt nok!
>
> Forbrydelsen i har gjort, har i slet ikke kapacitet til at forstå!

Indtil videre, som den der er skyld i alt det gode der er sket i jeres
liv!
Mens i selv og andre er skyld i alt det dårlige og grimme på grund af
jeres frie vilje!

Ihvertfald lige intdtil, nå det er også ligemeget!

Så er i egentlig nogle dumme svin allesammen, og af en eller anden
grund har i det dårligt med det,
Hvilket undre lidt, da i jo bare kunne lade være med at være dumme
svin!

/Allah