Hundefoder erfaring
Fra : Soren Larsen

Dato : 09-05-11 13:45

Hejsa

Ville bare lige høre om nogen har erfaringer med Orijen foderet,
f.eks. denne variant med fisk http://www.hunde-foder.dk/shop/orijen-6-fisk-3823p.html
- jeg overvejer at skifte min hanhund over på det.

Fra : John

Dato : 09-05-11 21:10

Soren Larsen tastede følgende:
> Hejsa
>
> Ville bare lige høre om nogen har erfaringer med Orijen foderet,
> [...]

Kender det ikke men skulle jeg fodre min med det ville det koste 50kr
om dagen

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Anelise

Dato : 10-05-11 16:57

"John" <admin@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Soren Larsen tastede følgende:

> Kender det ikke men skulle jeg fodre min med det ville det koste 50kr om
> [...]

jeg har brugt det til mine to labradortæver, og både de og jeg var tilfredse
med det, men jeg holdt op pga prisen.

mvh Anelise