hjælp! Finde billede i cache
Fra : Ruth Brøndum

Dato : 08-05-11 10:05

Hejsa, I 2010 tilmeldte jeg min mor til Dating.dk, da der var et tilbud om
at prøve 1 måned, for et beløb jeg ikke kan huske nu. Vi blev spurgt under
tilmeldingen om vi ville lade det blive et løbende abonnement eller kun den
ene måned - vi satte hak i kun 1 måned. Vi blev også spurgt om der skulle
trækkes løbende fra hendes konto, og her satte vi hak i "Nej, tak" at der
ikke skulle trækkes løbende fra hendes konto.

Ikke desto mindre var det netop det der skete. Jeg fandt først ud af det et
par måneder senere, fordi vi var i Filippinerne og det ikke er hver dag jeg
checker bank konti - Max. antal nøgler på Nem ID kort(ville ikke sidde
derude og være løbet tør for nøgler).

Så jeg kontaktede Dating.dk og de nægtede at tilbagebetale beløbet. De
nægtede også at der skulle have været mulighed for at fravælge automatisk
træk på konto, da de mente at det skulle man selv ind og fravælge i deres
system(og at det stod i deres betingelser). De fremviste også en side der så
totalt anderledes ud end den vi havde set(samt betingelser der så totalt
anderledes ud end dem vi havde set). De betingelser vi havde læst stod der
ikke noget om at man selv skulle fravælge automatisk træk på konto og ikke
noget om at abonnementet ville være løbende indtil man selv fravalgte dette.
Dette kan jeg ikke få Dating.dk til at forstå. Der var tale om et tilbud på
en prøveperiode og ikke normal tilmelding til et løbenede abonnement.

Det med at man selv skal ind og fravælge automatisk træk på konto, mener jeg
ikke er lovligt, men det må være et spørgsmål for jura gruppen.

At Dating.dk har udskiftet deres side nu når der et problem, er i mine øjne
et forsøg på fusk og det vil jeg ikke finde mig i, og slet ikke når det går
ud over min mor på 83 år. Så bliver jeg jeg rasende.

Nu mener jeg at der ikke er noget det forsvinder fra en computer, medmindre
man tager en hammer til HDD(der er programmer der kan finde data selvom HDD
har været formateret). Det jeg gerne vil er at finde den side vi så fra
dating.dk hvor man kunne fravælge automatisk træk på konto, i Cache. Jeg
kan ikke huske om vi brugte IE eller Firefox, så jeg vil gerne have hjælp
til begge.

Så er der nogen der kan hjælpe med dette?

På forhånd tusinde tak:)

--

Med venlig hilsen / With kind regards

Jan Johansson
Ps. Dette er skrevet på min mors pc, jeg fortsætter nok på min egen - siger
dette for at undgå forvirring:)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-05-11 17:51

"Ruth Brøndum" <moabite@pc.dk> skrev i meddelelsen
> Så er der nogen der kan hjælpe med dette?

Ikke helt - men her (under take me back) kan du finde gamle versioner af
de fleste hjemmesider:

http://www.archive.org/index.php

Jan

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 08-05-11 18:52

Den 08-05-2011 18:50, Jan Vestergaard skrev:

> Ikke helt - men her (under take me back) kan du finde gamle versioner af
> de fleste hjemmesider:
>
> http://www.archive.org/index.php

Dog tror jeg at den ønskede side lige her er gemt bag login, og i så
fald kan den ikke findes der. Desuden fornemmer jeg at lige det
skærmbillede som TO havde, er unikt fra profilindehaver til profilindehaver.

--
Philip

Fra : Thunder (4920 Sølles~

Dato : 06-06-11 13:46

> [...]
>

> Med venlig hilsen / With kind regards
>
> Jan Johansson
> Ps. Dette er skrevet på min mors pc, jeg fortsætter nok på min egen -

Tak til jer begge, men det lykkedes ikke at finde det skærmbillede. Nu skal
jeg til at lede pc'en igennem.

Fra : emjeppesen

Dato : 06-06-11 15:16

Ruth Brøndum skrev:

>Det med at man selv skal ind og fravælge automatisk træk på konto, mener jeg
>ikke er lovligt, men det må være et spørgsmål for jura gruppen.

Har du prøvet at spørge i din mors bajnk, om de kan trække pengene
tilbage.

Hilsen emj