Begrensninger i Outlook 2010
Fra : Roy Normann

Dato : 07-05-11 16:21

Får en del meldinger i Outlook som inneholder linker. Når jeg legger
musepeker over disse får jeg beskjed om å klikke for å følge linken. Men da
kommer det opp en ny beskjed i en nytt vindu:" Operasjonen er avbrutt på
grunn av begrensninger som er definert for denne maskinen. Kontakt
systemansvarlig.
Hvem i helv... er systemansvarlig for min laptop nettopp kjøpt på Fona da?

Det er bare i Outlook dette forekommer, hvordan skal jeg få kontroll på min
egen private maskin?

Roy

Fra : Carl Drud

Dato : 07-05-11 16:34

http://support.microsoft.com/kb/310049

--
Carl

Fra : Roy Normann

Dato : 07-05-11 22:42

"Carl Drud" skrev i nyhetsmeldingen: 87y62i34pp.fsf@cdnews.my-fqdn.de ...

"Roy Normann" <roynormann@mail.dk> writes:

> Det er bare i Outlook dette forekommer, hvordan skal jeg få kontroll
> [...]

Takk for hjelpen, hvorfor skal det alltid være noe som mangler når jeg
kjøper et program. Grrrrrr