Sikkert en gammel add-on til FF, men ...
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 07-05-11 12:49

....jeg har lige opdaget Adblock Plus, hold da helt k... det er en
fornøjelse nu at, gå ind på diverse sider, EB feks. det er jo vildt

--
Venlig hilsen / regards
Brian Vestergaard

Fra : Carl Drud

Dato : 07-05-11 16:37

Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> writes:

> ...jeg har lige opdaget Adblock Plus, hold da helt k... det er en
> fornøjelse nu at, gå ind på diverse sider, EB feks. det er jo vildt

Tillykke Det er da en af de første extensions man installerer

--
Carl

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-05-11 19:44

Brian Vestergaard skrev den 07-05-2011:
> ...jeg har lige opdaget Adblock Plus, hold da helt k... det er en fornøjelse
> nu at, gå ind på diverse sider, EB feks. det er jo vildt

Jeg finder Flashblock, som et godt suplement.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]