Telefonsvarer der kan reagere på udeladt n~
Fra : jan@froerup.dk

Dato : 07-05-11 08:42

Hej

Flere har fortalt at der findes telefonsvarere der kan "reagere" hvis
der kaldes op med "udeladt nummer" - men de kan ikke huske model eller
typenummer.

Nogen der kender sådanne ?
--
Jan_stevns

Life sucks !! - pass the beernut's

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 07-05-11 19:57

jan@froerup.dk skrev den 07-05-2011:
> [...]
>
> Flere har fortalt at der findes telefonsvarere der kan "reagere" hvis
> der kaldes op med "udeladt nummer" - men de kan ikke huske model eller

Så vidt jeg husker kan BeoTalk 1200, men den findes vist kun som brugt.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : awul

Dato : 08-05-11 11:30

<jan@froerup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Flere har fortalt at der findes telefonsvarere der kan "reagere" hvis
> der kaldes op med "udeladt nummer" - men de kan ikke huske model eller

undet i en anden gruppe .

Citat:
Det klarer min B og O telefonsvarer som man kan slå til eller fra

Den taler også og vi har indtalt at ved hemligt nummer skal telefonen ikke
tages.

Jeg har model 1200

--
ad