Umami – den femte smag
Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-05-11 17:43

http://fpn.dk/mad/article2422129.ece
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Sælges: Lejlighed med udsigt over grønt område og parketgulv.

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 06-05-11 19:39

Den 06/05/11 18.43, Kurt Hansen skrev:
> http://fpn.dk/mad/article2422129.ece

Det 3. krydderi har jeg da stående på hylden, men ærligt talt, hvad kan
det bruges til?

Mvh. Lars

Fra : Kim Schulz

Dato : 06-05-11 20:36

On Fri, 06 May 2011 18:43:19 +0200
Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> http://fpn.dk/mad/article2422129.ece

Interessant bog som jeg da bestemt vil se nærmere på. Jeg har selv
eksperiementeret med mange forskellige Umami sammensætninger igennem
snart mange år, men intet slår nu umami smagen fra en godt velgrillet
steak

kim

Fra : Henrik

Dato : 09-05-11 11:16

On 6 Maj, 18:43, Kurt Hansen <k...@ugyldig.invalid> wrote:
> http://fpn.dk/mad/article2422129.ece

Bogen fik massiv omtale i nyhederne hos hans "arbejdsgivere" ...

men ellers er det her en billigere vej til at få den femte smag med
http://politiken.dk/tjek/tjekmad/tjekmadguide/tjekguidemad/ECE1264753/guide-find-frem-til-surt-soedt-bittert-salt-og-umami/