Gladsaxedagen
Fra : J. Kragh

Dato : 05-05-11 16:50

D'herrer

Som det blev annonceret i mail til Jer af 14. april har bestyrelsen
besluttet at klubben stiller op til Gladsaxedagen 20. august og viser
hvad vi kan. Det skyldes bl.a at vi finder det meget uheldigt at EDR
København stiller op og udstiller, som om de er de eneste radioamatører
i kommunen.

Vi er blevet inviteret til at stille op i en slags fællesstand med bl.a.
EDR København og lokalrdioen i Gladsaxe. Det har vi takket nej til, da
vi ikke ønsker at bidrage mere til forvirringen med to EDR afdelinger og
også for at lægge noget afstand til en forening der dybest set har
trængt sig ind i vores lokalområde.

På grund af ombygninger ved Gladsaxe Rådnus er der i år ikke
elektricitet til standene, bortset fra fællesstanden med EDR København.
Det giver os så mulighed for at vise nogle andre sider af amatørradio
end dem som vi har forstået EDR København lægger vægt på. Så vidt vi
ved, vil EDR København stille op med store antenne og evt. en stor mast,
altså en klassisk arbejdende HF station. Vi vil i stedet vise QRP og /P
grej samt noget af vores hjemmelavede grej og evt. også opstille en
lille rævesender, som publikum kan prøve at pejle. Vi skal ikke selv
opstille standen. Det gør kommunen. Det eneste vi skal er at rykke ind
om formiddagen, opsætte det grej vi nu skal bruge, gøre standen klar, og
så ellers bare gå i gang med at sælge biletter fra 1300 til 1800. Kl. 18
pakker vi sammen og skynder os hjem.

Imidlertid kræver en deltagelse også at der er nogen der gider at være
med. Lige nu er der ingen medlemmer der har vist interesse for at
deltage. Kun to fra bestyrelsen har mulighed for at deltage, og det er
for lidt. Jeg ser gerne at vi er 4 til 5 mand i alt. Dels er der lidt
forarbejde såsom at lave PR materiale og forbered standen samt
opstilling etc., dels er det lidt sjovere at have nogen at snakke med,
hvis nu der ikke kommer nogen og besøger os, og endeligt kunne det jo
være at vi ved at være mere end to havde ressourcer til at lave lidt
flere aktiviteter og ad den vej tiltrække publikum.

Derfor kære venner: Hvis I har mulighed for det og ellers synes i vil
være med til at gøre et fremstød for klubben må I meget gerne melde Jer
nu. Bestyrelsen er nødt til at vide, om det er noget I vil støtte op om
senest på lørdag 7. maj kl. 2359.

vy 73

Jørgen

Fra : Ole Sørensen

Dato : 06-05-11 18:25

Og hvor kan man så slå sit telt op?

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 06-05-11 18:47

"J. Kragh" <Tailstrike@QRMwebspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> med til at gøre et fremstød for klubben må I meget gerne melde Jer nu.
> Bestyrelsen er nødt til at vide, om det er noget I vil støtte op om senest

Vy73 De OZ2AAB, Steen.

Fra : J. Kragh

Dato : 06-05-11 19:13

Hov, det må I undskylde.