To gange Private mapper
Fra : Max

Dato : 05-05-11 16:34

Hej

Bruger XP home og Office 2003

I Outlook har jeg det irreterende problem
at der er to ens "Private mapper". De virker
ens og indeholder det samme, men det
genere mit øje at de er der. Nogen der ved
hvorfor det forholder sig sådan og om man
kan gøre noget ved det ?

Det ser således ud:

http://www.sandcastle.dk/artikler/outlook.gif

Max

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-05-11 17:02

> Bruger XP home og Office 2003

Jeg bruger Win7 og Office 2003 - jeg har et par XP-maskiner også, men
dem har jeg ikke lige checket.

> I Outlook har jeg det irreterende problem
> at der er to ens "Private mapper".

Det har jeg også - men ingen forklaring på hvorfor.

Jeg lukker bare den nederste ved at trykke på minus, så den nederste er
foldet sammen - så generer den mig ikke

Et gæt kan være, at den er kommet ved at jeg har flyttet dokumenter,
Billeder og Outlook.pst til et andet drev ?

En anden mulighed er en for hver bruger "Administrator" og "Jan
Vestergaard" (der også er administrator).

Men det er ren gæt - jeg ved ikke, hvorfor, der er to.

Jan

Fra : Jens

Dato : 15-06-11 13:03

Mails bliver leveret til private mapper, med mindre man har valgt noget
andet. Man kan sagtens komme til at oprette flere private mapper eller det
kan skyldes en efterladenskab fra en gammel installation.

Hvis der er en af de private mapper, som ikke bruges, kan man bare lukke den
ved at højreklikke på mappen og vælge luk "private mapper".

mvh
Jens