MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvad bruger man .net til?
Fra : Kurt G

Dato : 04-05-11 22:16

Jeg er ved at undersøge muligheden for at opgradere min bærbare til Windows
7.
Dertil har jeg brugt Windows 7 Upgrade Advisor.

Den rapporterer bl.a., at Microsoft .NET Framework 1.1 ikke er kompatibel.
Men hvad skal jeg i grunden bruge det stykke SW til?

Mvh Kurt

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-05-11 22:28

Bruges af mange programmer, men ingen grund til bekymring der. En
nyere version vil blive installeret.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Kurt G

Dato : 05-05-11 13:44