Smørrebrødspapir igen-igen EFTERLYSNING
Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 04-05-11 18:32

(pakke med 100 ark i størrelse ca. 28x34 cm)
Varen er ikke at finde i nogle gængse supermarkeder heromkring (sydsjælland)

Udfra jeres svar i tidligere tråd må jeg melde pas:

.... både Løvbjerg og Føtex, siger varen er udgået :(

Hvis nogen kan anvise mig en butik, hvor de stadig er på hylden, så giv mig
venligst besked.
Der vil til gengæld komme en lille findeløn-godbid med posten til dig :)

Hilsen Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Niels

Dato : 04-05-11 13:16

> Hvis nogen kan anvise mig en butik, hvor de stadig er på hylden, så giv mig
> venligst besked.

Det hedder voks-/pergamentpapir og er imprægneret med voks/glycerin
for at forhindre gennemtrængning af vand og fedt:

http://www.mesko.dk/fodevareemballage/voks-pergamentpapir.html

--
Niels

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 04-05-11 20:50

Niels skrev:

> Det hedder voks-/pergamentpapir og er imprægneret med voks/glycerin
> for at forhindre gennemtrængning af vand og fedt:

Det er ikke vokspapir — det er nemlig den slags man kan få pakket ost ind i
hos ostehandleren. OP ønsker ganske almindeligt pergamentpapir i enkeltark,
som i ‘gamle dage’, og det er ikke umuligt at det er dem der bare kaldes
pergamentpapir på det link du gav. Prisen er så for en 5 kg-kasse, værsgo
og spis! ;)

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup | Abolish European Summertime
gopher://port70.dk/ | Please sign the petition ⌘ http://j.mp/noeudst

Fra : Max

Dato : 04-05-11 21:08

Hej Heidi

> (pakke med 100 ark i størrelse ca. 28x34 cm)

Du kan få en større pakke her:

http://www.linds.dk/vaadstaerkt-pergament.aspx

Max

Fra : Max

Dato : 05-05-11 12:13

Hej Heidi

> ... både Løvbjerg og Føtex, siger varen er udgået :(

Kikkede i Løvbjerg idag, og de havde det faktisk.

Madpakkepapir
50 ark
27 cm x 33 cm
RUL LET
Quality
står der på et aflang firkantet rødt paphylster.

Prisen for en pakke er 16,50 kr.

og så er det svanemærket.

Max

Fra : Hauge

Dato : 05-05-11 15:59

Hej Max
Den 05-05-2011 13:12, Max skrev:
> Kikkede i Løvbjerg idag, og de havde det faktisk.

I følge forrige tråd om samme emne, så skrev hun at der ikke findes en
Løvbjerg på Sjælland

Mvh Hauge

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 05-05-11 19:37

> I følge forrige tråd om samme emne, så skrev hun at der ikke findes en
> Løvbjerg på Sjælland
>
> Mvh Hauge

Hej Hauge

Nemlig ikke :(

Hilsen Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 05-05-11 19:36

> [...]
> RUL LET
> Quality
> står der på et aflang firkantet rødt paphylster.

Hej Max
Jeg indsætter lige svaret fra Løvbjerg (bemærk, jeg taler om 100 ark foldet
én gang i en pose, ikke en rulle)
Svar fra Løvbjerg:
Hej Heidi

Tak for din henvendelse.

Vi har desværre ikke smørrebrødspapir i vores sortiment.

Med venlig hilsen

Joan Hvarre

Kategoriansvarlig

Email : jhv@lovbjerg.dk

Direkte tlf: 7625 6699

Lokesallé 30, 1.sal.

8700 Horsens

Tlf : 75629855

Fax: 75629849

www.lovbjerg.dk

Fra : Max

Dato : 05-05-11 20:36

Hej Heidi

> Jeg indsætter lige svaret fra Løvbjerg (bemærk, jeg taler om 100 ark
> foldet én gang i en pose, ikke en rulle)

Var der noget galt i at få 50 løse ark i en kasse ?

De er godt nok rullet, men det er løse ark.

Max

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 07-05-11 18:50

> Var der noget galt i at få 50 løse ark i en kasse ?
>
> De er godt nok rullet, men det er løse ark.
>
> --
> Mvh
> Max

Hej Max

Galt og galt, jeg har nok bare nået den alder, hvor jeg gerne vil have
tingene som jeg _plejer_ *ggg*

Og tak for svar, jeg må finde ud af om jeg kan finde dem her på Hovedøen :))

--
Hilsen Heidi, Mivers mor
http://tullebo.dk

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 07-05-11 18:49

> [...]
> RUL LET
> Quality
> står der på et aflang firkantet rødt paphylster.

Hej Max

Det kunne da blive det bedste alternativ, så ska jeg bare en tur til Jylland
:(
(ikke at der er noget galt med Jylland, men det er langt for lidt papir
*smil*

Jeg må nok bare leve med....STANIOL til indpakning, selvom det er mig imod

Hilsen Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Max

Dato : 07-05-11 20:37

Hej Heidi

> Jeg må nok bare leve med....STANIOL til indpakning, selvom det er mig
> imod

Næste gang jeg kommer i Metro skal jeg nok kikke efter
noget, så kan jeg da sende dig en pakke hvis de har det.

Max

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 09-05-11 21:15

> Næste gang jeg kommer i Metro skal jeg nok kikke efter
> noget, så kan jeg da sende dig en pakke hvis de har det.

Metro, du siger noget, måske har de det....
Jeg kommer der (meget) sjældent, men kikker da lige næste gang. Tusind tak
for dét tip!!

Og finder du det, så sig slå bare til og scor nogle pakker, jeg skal skisme
nok betale dig for ulejligheden :))

Fra : Niels

Dato : 10-05-11 03:37

> Jeg må nok bare leve med....STANIOL til indpakning, selvom det er mig imod

Du har fået flere tips til, hvor du kan købe det på distancen. Er du
bange for postordresalg eller er du blot dårligt begavet?

--
Niels

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 10-05-11 20:28

Du har fået flere tips til, hvor du kan købe det på distancen. Er du
bange for postordresalg eller er du blot dårligt begavet?

Det er jeg nok ikke den rette til at besvare...men man ge af de tips/links
der er kommet, handler ikke om smørrebrødspapir, men om den slags f.eks.
ostehandlere bruger (f.,eks, det link du sendte

Og det sted jeg kan få det, sælger kun i 5 kg. kasser, så jeg lurede lidt om
det skulle findes i mindre partier. Det gør det åbentbart ikke, så 5 kg.
bl.iver der købt og hvis du føler for det, kan jeg godt sende dig en update,
når kassen er i hus *smiiiiiiiiiiiiiiil*

Rummelighed er nu en dejlig ting :))

Hilsen Heidi der takker for din mulige venlighed :)

Fra : Niels

Dato : 10-05-11 14:08

On May 10, 9:28 pm, "Heidi, Mivers mor"
<FJERNDETTEzash...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> bl.iver der købt og hvis du føler for det, kan jeg godt sende dig en update,
> når kassen er i hus *smiiiiiiiiiiiiiiil*

Hvorfor skulle du dog det, "Mivers mor"?

--
Niels - Lillys søn

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 11-05-11 16:11

<klip>kan jeg godt sende dig en update,
> når kassen er i hus *smiiiiiiiiiiiiiiil*

Hvorfor skulle du dog det, "Mivers mor"?

--
Niels - Lillys søn

Fordi...du virker så interesseret og engageret :)

Hilsen Heidi, Mivers mor
http://tullebo.dk

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 07-05-11 21:37

Heidi, Mivers mor skrev:

> Jeg må nok bare leve med...STANIOL til indpakning, selvom det er mig imod

Hvor er det filmen knækker hvis du skal bruge smørrebrødspapir i ruller?

Mvh,

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 09-05-11 21:14

<klip
> Hvor er det filmen knækker hvis du skal bruge smørrebrødspapir i ruller?

Lige ved ordet...bekvemmelighed/magelighed. Jeg får spat af at skulle
rive/klippe/skære papiret over, når man nu bare kan snuppe et ark fra en
pakke :)

Hilsen Heidi
King of comfort :)

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 09-05-11 21:46

Heidi, Mivers mor skrev:

> Lige ved ordet...bekvemmelighed/magelighed. Jeg får spat af at skulle
> rive/klippe/skære papiret over, når man nu bare kan snuppe et ark fra en
> pakke :)

Så hellere bruge 14 dage på at finde ud af hvor man kan købe det i ark.
Cool! ;)

Mvh,

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-05-11 19:11

Heidi, Mivers mor <FJERNDETTEzasha_x@hotmail.com> skrev i meddelelsen
4dc18d9d$0$315$14726298@news.sunsite.dk:

Denne tråd må kandidere til førsteprisen som årets mest tåbelige og
ligegyldige. Det trækker dog ned i dén sammenhæng, at den er SÅ tåbelig og
SÅ ligegyldig, at det i sig selv er en underholdende kvalitet.

Af hjertet tak, Mivers mor, for endnu engang at bringe dette helt
essentielle emne på bane.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 10-05-11 20:25

<klip>
> Af hjertet tak, Mivers mor, for endnu engang at bringe dette helt
> essentielle emne på bane.

Velbekommen, og tak for alle de ivrige læsere der har magtet at læse med :)

/Heidi