3D problemer
Fra : M.I.G

Dato : 03-05-11 22:17

Jeg har lige købt et 3d panasonic fladskærm og ville gerne se de 3d film jeg
har hentet på nettet
men der er nogle problemer med det, For det første når jeg prøver at af
spille en film fra min computer og til mit tv
siger den at min player ikke støtter 3d og det passer ikke for det er den
sidste nye powerdvd 11 med 3d i, for det andet
har jeg kigget på mit Grafikkort som er et (Nvidi geforce gtx 260) og det
under støtter 3d.

Og nu kommer det jeg ikke fatter for køre jeg en film som er lavet om til
MKV 3D format over til mit tv så VIRKER det.

Er det fordi mit grafikkort ikke køre hdmi 1,4 eller hvafanden kan der være
galt
for min computer er til sluttet min tv med 1,3 kabel.

Hvad kan jeg gøre for at det virker ???

Er snart helt uden i skoven og aner ikke hvad jeg skal gøre

MVH Brian (som ikke fatter en skid af det hele)