Gøteborg
Fra : Henry Vest

Dato : 03-05-11 18:22

Jeg har godt et døgn i Gøteborg (fra fredag kl. 12 til lørdag kl. 18). Hvad
bør man se og bruge tiden på?

--
Henry Vest

Fra : Preben

Dato : 03-05-11 18:32

http://www.goteborg.com/sv/Gora/Gora-Startsida/

--
mvh/Preben

Fra : Nicolai Lang

Dato : 03-05-11 20:45

On Tue, 03 May 2011 19:21:49 +0200, Henry Vest <henryvest@gmail.com>
wrote:

>Jeg har godt et døgn i Gøteborg (fra fredag kl. 12 til lørdag kl. 18). Hvad
>bør man se og bruge tiden på?

2 ting jeg har gjort flere gange i Göteborg:

Shoppe i Nordstan (fra dansk Wikipedia: Nordstan er Skandinaviens
største indkøbscenter og placeret i Göteborg. Centret har ca. 170
butikker og 150 kontorer. Centret fylder 320.000 kvm.), gå over broen
og se Skanskas kontor - et højhus der ligner et rumskib klart til at
lette.

Med venlig hilsen
Nicolai

--