Togrejse til Ungarn (med cykel)
Fra : Peter G

Dato : 02-05-11 17:30

Hej alle.

Jeg overvejer at tage på en ugelang cykeltur i juli i Ungarn. Mit spørgsmål er
hvorledes jeg planlægger min tur derned med tog. Hvis det er muligt at
gøre det uden større besvær vil jeg tage min egen cykel med. Ellers vil
jeg tage derned og leje en cykel på turen.

Så, hvordan planlægger jeg nemmest en togrejse derned, evt. med en cykel
som baggage?

--
Mvh./Regards, Peter.

Please, do not toppost.

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 03-05-11 07:58

Den 02-05-2011 18:29, Peter G skrev:

> [...]
> jeg tage derned og leje en cykel på turen.
>
> Så, hvordan planlægger jeg nemmest en togrejse derned, evt. med en cykel

Jeg kunne godt forestille mig, at det ikke var så dyrt at leje cyklen i
Ungarn, men ved ikke noget konkret om det.

Planlægningen af rejsen kan du f.eks. gøre på www.bahn.de, og der kan du
også se, hvilken service der er i de forskellige tog.

En mulighed kunne også være at tage til Wien og cykle derfra? Jeg synes,
der er ret smukt mellem Wien og Ungarn og der er små hyggelige
grænseovergange, hvor man sikkert godt må cykle over grænsen.

Bjarne

Fra : Peter G

Dato : 04-05-11 10:28

Bjarne S Nielsen <bruger@eksempel.dk.invalid> writes:

> En mulighed kunne også være at tage til Wien og cykle derfra? Jeg
> synes, der er ret smukt mellem Wien og Ungarn og der er små hyggelige
> grænseovergange, hvor man sikkert godt må cykle over grænsen.

Jeg takker for råd og anbefalinger.

--
Mvh./Regards, Peter.

Please, do not toppost.