MS Windows
briani 27239
low memory på ingen disk??
Fra : Cykelsmeden

Dato : 02-05-11 17:07

Jeg får pludselig en mail fra min server om low memory på en disk:

The following disk is low on free disk space. Low levels of free disk
space can cause performance problems and prevent users from saving files
on the disk.

Drive Letter: HarddiskVolume5
Free Disk Space: 0.000000. MB
% Free Disk Space: 0.000000.%

Problemet er at jeg kun har 2 diske (disk 0 og disk 1), hver med mere
end 200Gb fri.
Hvordan finder jeg ud af hvad HarddiskVolume5 er?

//finn

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-05-11 11:36

"Cykelsmeden" <afsender@not2old.dk> wrote in message
> [...]
> 200Gb fri.
> Hvordan finder jeg ud af hvad HarddiskVolume5 er?

Kan ikke gennemskue ud fra ovenstående, om dette link kan hjælpe dig videre.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;159865

Men måske.

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-05-11 11:44

"Cykelsmeden" <afsender@not2old.dk> wrote in message

> Problemet er at jeg kun har 2 diske (disk 0 og disk 1), hver med mere end
> 200Gb fri.
> Hvordan finder jeg ud af hvad HarddiskVolume5 er?

Der dukkede også forslag op på google.om det kunne være et usb device, der
har været monteret, og derefter fjernet igen uden at brug "sikker fjernelse"

Søgte forøvrigt bare på google med HarddiskVolume5.

Bjarne K.

Fra : Cykelsmeden

Dato : 03-05-11 11:52

Den 03-05-2011 12:44, Bjarne K. skrev:
> Der dukkede også forslag op på google.om det kunne være et usb device, der
> har været monteret, og derefter fjernet igen uden at brug "sikker fjernelse"

Takker, - lyder plausibelt!
problemet forsvandt efter en reboot
> Søgte forøvrigt bare på google med HarddiskVolume5.

Ja ting kan være for enkle .-)

Jeg søgte en del på harddiske, volume og memory ;(

//finn