Jeg kan ikke får forbindelse mellem 2 PC'e~
Fra : Old jester

Dato : 02-05-11 09:02

Jeg har lige geninstalleret min stationære maskine totalt fra Master
CD'erne jeg brændte ved købet i 2006.
Den har i flere år kørt fint sammen med min bærbare på trådløst
netværk. Den stationære har adgang til nettet med et lankable og mede
en trådløs "dongle"(?). Det virker på begge systemer og også hver for
sig.
Min bærbare har også kørt fint blot på sit indbyggede netværkskort
(?).
Jeg kan printe ud fra den bærbare både trådløst og med LAN kabel.

Men jeg kan ikke få flyttet filer fra BB til STAT? Jeg kan ikke
finde ud af at dele ldokumenter etc.

Det har virket fint før så jeg har HELT sikkert klumret i det.
Men nu har jeg rodet med det i 6 timer og er helt ude i tovene med
hvad jeg skal gøre.
Er der nogen dofde råd at hente her?

Med venlig hilsen Old Jester.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-05-11 00:19

"Old jester" <jens.gibe@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Har du meldt dem ind i samme arbejdsgruppe?

Kurt

Fra : Old jester

Dato : 04-05-11 01:46

On 4 Maj, 01:18, "Kurt B. Andersen" <kurtanos...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Er der nogen dofde råd at hente her?
>
> Med venlig hilsen Old Jester.
>
> Har du meldt dem ind i samme arbejdsgruppe?

Ja det havde jeg, men jeg fortsatte med at rode med det, OG NU VIRKER
DET, men jeg ved ikke liiiige rigtigt hvorfor????

Men tak for dit forslag. mvh Old Jester