god popup blocker til firefox (link)
Fra : Peter T.

Dato : 02-05-11 09:51

Jeg har temmeligt ofte søgt efter en god popup blocker til firefox både
under mozillas egen addonsektion og på google, så jeg begriber
vitterligt ikke hvordan jeg har overset denne blocker:

<https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/adblock-plus-pop-up-addon/>

Jeg aner ikke om den er tilføjet på mozillas side fornylig eller hur,
siden jeg ikke har set den før. For den har åbenbart været under
udvikling siden september sidste år. Anyway. Nu har jeg postet et link
til den her. Så må I selv vurdere om det er en gammel nyhed eller ej. :)

Blockeren fungerer forøvrigt 100% og kan roligt anbefales.

--
Peter T.

Fra : Ole C

Dato : 02-05-11 10:21

Peter T. skrev blandt andet:

> [...]
> både under mozillas egen addonsektion og på google, så jeg begriber
> vitterligt ikke hvordan jeg har overset denne blocker:

Det må være dig der har haft de forkerte briller på
Jeg har haft den installeret i årevis...

--
vh
Ole C

Fra : Kurt Lund

Dato : 02-05-11 11:03

"Ole C" <mail@olec.invalid> wrote in message

> Det må være dig der har haft de forkerte briller på
> Jeg har haft den installeret i årevis...

Likewise. Det er den første add-on jeg installerer på en ny installation.

--
Kurt Lund

Fra : Peter T.

Dato : 02-05-11 11:48

Den 02-05-2011 11:21, Ole C skrev:

> Det må være dig der har haft de forkerte briller på

Det er så *ikke* noget nyt! ;)

> Jeg har haft den installeret i årevis...

Jeg har selv brugt adblock plus i årevis, men popup-addonet er altså
ikke engang et år gammelt. :) Første offentlige udgave (v0.1.8) kom
altså først i september sidste år i følge linket.

--
Peter T.

Fra : Peter T.

Dato : 02-05-11 11:49

Den 02-05-2011 12:47, Peter T. skrev:
> Første offentlige udgave (v0.1.8) kom
> altså først i september sidste år i følge linket.

Oh well. De første kommentarer stammer helt tilbage til feb 2010...

--
Peter T.