Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon g10
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-04-11 14:33

jeg har sådan et brugt det er sådan set som nyt - men jeg er træt af det
, der er for mange - alt for mange fuser i mellem , så jeg prøver at
komme af med det - er der nogen der kender et sted i Kbh hvor de evt
tager det i bytte som en del af e handel for et andet kamera optimalt
set vil jeg gerne have et
Nikon D90
http://alatest.dk/anmeldelser/digitale-systemkameraer/nikon-d90/po3-34039863,248/
-

men jeg synes bare 5600 kr er meget at smide efter noget som jeg ikke
bruger ret tit - har så ved min foto handler i Frederikssund fundet en
lillebror til den vist med det samme optik til 4000 og jeg tænkte hvis
jeg kan få 2200 kr for det andet så er det perfekt , fotohandleren
skulle lige tænke over hvor meget han vil give i byt ... nogen der har
et forslag til en go løsning ?
--
Mv.
Bo M Mogensen