Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox og faner
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 30-04-11 09:24

Hejsa jeg har fået lidt af et irreterende problem med min Firefox.
I Firefox kan man jo normalt åbne en ny fane hvis man får brug for
det.
Men når jeg vil åbne en ny fane ved at klikke på krydset til højre for
de åbne faner, ja så sker der ingenting. Det har ellers fungeret
udemærket indtil for nogle dage siden.

Jeg har kikket lidt i indstillinger men uden held.
Så hvis der skulle sidde en der ude med svaret, så høre jeg meget
gerne fra jer.

På forhånd mange tak.

Mvh Karsten

Fra : Martin Ploug

Dato : 30-04-11 09:39

Karsten Nielsen wrote:
> [...]
>
> Jeg har kikket lidt i indstillinger men uden held.
> Så hvis der skulle sidde en der ude med svaret, så høre jeg meget

Hej Karsten

Har du installeret tilføjelser?
Prøv i så fald at deaktivere disse og se, om det hjælper.
Eller prøv evt. at kigge her:
http://www.windowsvalley.com/reset-mozilla-firefox-to-default-settings-without-re-installation/

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 30-04-11 13:15

On Sat, 30 Apr 2011 10:38:45 +0200, Martin Ploug <mploug@pc.dk> wrote:

>Hej Karsten
>
>Har du installeret tilføjelser?
>Prøv i så fald at deaktivere disse og se, om det hjælper.
> [...]
Hej igen og tak for svaret.

Jeg fik afinstalleret en tilføjelse som jeg ikke har brug for, og nu
virker det igen.
Om det så var det der skulle til ved jeg ikke men nu køre det i hvert
fald tilfredsstilende.

Karsten

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-04-11 12:44

Karsten Nielsen skrev:

> Men når jeg vil åbne en ny fane ved at klikke på krydset til højre for
> de åbne faner, ja så sker der ingenting. Det har ellers fungeret
> udemærket indtil for nogle dage siden.

Hvad sker der hvis du trykker Ctrl-T?

--
Bertel