Skærme
Fijala 3554
Langsom start
Fra : Göran Wennerström

Dato : 29-04-11 13:10

Hej.

Har i nogle ideer om hvad der kan være problemet, da en 32 tomme stor
Philips fladskærm ikke viser billedet før ca. 25 min efter at det er tændt?

Lyden kommer med det samme.

Venlig hilsen Göran.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-04-11 13:31

Göran Wennerström <gw@olivant.fo> crashed Echelon writing

> Har i nogle ideer om hvad der kan være problemet, da en 32 tomme stor
> Philips fladskærm ikke viser billedet før ca. 25 min efter at det er
> tændt?

Problemer med lyskilden er det første jeg tænker.

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars Arup

Dato : 15-06-11 22:51

Det er formentlig en strømforsyningsfejl.
Det kan jeg sikkert lave hvis du er int.

MVH Lars Arup

Fra : Göran Wennerström

Dato : 29-06-11 10:59

"Lars Arup" skrev

> Det er formentlig en strømforsyningsfejl.
Det kan jeg sikkert lave hvis du er int.

Hej, og tak for svar.

Da det er ca. 1000 kilometer imellem os, bliver det nok ikke aktuelt.

Tak for tilbudet.

Venlig hilsen Göran.