Visning af Startside
Fra : Børge Laursen

Dato : 28-04-11 13:12

Jeg har installeret Windows 7 og Microsoft Office 2010.
Mit problem drejer sig om Word.
Når jeg i starten anvendte Word, åbnede programmet med et blankt ark og
øverst blev vist 'Startside', akkurat som det vises i Libris-hæftet 'Word
2010.
(Jeg har ikke samme problem med de øvrige programmer i Microsoft Office).
Det har af uvidst årsag ændret sig, så når jeg nu starter Word, vises kun
det blanke ark med en blinkende cursor samt en vandret og en lodret lineal -
men ingen startside.
Når jeg så prøver at klikke på 'Startside' i båndet, åbnes denne, men så
standser cursoren med at blinke. Hvis jeg herefter prøver at skrive noget
tekst, forsvinder startsiden igen.
Kan nogen fortælle mig, hvordan jeg kan få det til at vende tilbage til 'det
normale' ?

Venlig hilsen
Børge Laursen