Højde på div
Fra : Tommy Hansen

Dato : 28-04-11 01:28

Hej
Jeg har lavet en div der indeholder mine billeder,
men som det kan ses her http://www.test.tommyhh.dk/buster.shtm
så er den ikke høj nok til at indholdet kan være der.
Hvordan klare jeg den uden at skulle sidde og regne ud hvor meget
indholdet fylder ? jeg har prøvet auto på højden uden det hjælper

Vh
Tommy

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 28-04-11 02:06

On 28-04-2011 02:28, Tommy Hansen wrote:
> [...]
> Hvordan klare jeg den uden at skulle sidde og regne ud hvor meget
> indholdet fylder ? jeg har prøvet auto på højden uden det hjælper

Hvorfor sætte højde på?

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://ranunkelvej.com/b&o/ - Reparation af B&O Red Line højttalere

Fra : Birger Sørensen

Dato : 28-04-11 09:24

Tommy Hansen tastede følgende:
> [...]
> Hvordan klare jeg den uden at skulle sidde og regne ud hvor meget
> indholdet fylder ? jeg har prøvet auto på højden uden det hjælper

Du har sat højde på i HTML'en. Fkern den, så virker det.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 28-04-11 09:51

On 28-04-2011 10:23, Birger Sørensen wrote:
> Tommy Hansen tastede følgende:

> Du har sat højde på i HTML'en. Fkern den, så virker det.
>
> Birger

Hej Birger.

Godt vi er enige

Karl Erik.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 28-04-11 13:10

"Birger Sørensen" <sdc@bbsorensen.com> skrev i meddelelsen news:

> Du har sat højde på i HTML'en. Fkern den, så virker det.

Det var da nemt, tak til jeg begge

Vh
Tommy