En hurtig campingtur men hvor - sjælland
Fra : Per H

Dato : 26-04-11 16:36

Nogle gode ideer til 3-4 dages camping i CV, på sjælland, og det skal
ikke være den sindsyge dyre Feddet camping. Vi plejer at tage på
Holbæk fdm camping, men ville lige se noget andet.

per

Fra : Carsten Stage

Dato : 26-04-11 19:09

Per H wrote:
> Nogle gode ideer til 3-4 dages camping i CV, på sjælland, og det skal
> ikke være den sindsyge dyre Feddet camping. Vi plejer at tage på
> Holbæk fdm camping, men ville lige se noget andet.

Jeg giver dig ret i, at Feddet er blevet alt for dyr. Specielt efter den
gamle lejrchef stoppede er pladsen kun blevet dyrere, for at financiere alt
nybyggeriet.

Jeg vil helst ligge på pladser ved vand. Om det er sø eller hav er ikke
afgørende. Det må også gerne være en af de mindre pladser, eller bare en
uden for meget tivoli...

Maribo Sø, Stubbekøbing eller Hvide Svaner kunne være anbefalinger...

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-11 22:28

"Carsten Stage" <camping@fabel.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> uden for meget tivoli...
>
> Maribo Sø, Stubbekøbing eller Hvide Svaner kunne være anbefalinger...

Jeg har lige tilbragt påsken på Hornbæk camping (dcu) - og der kommer jeg
gerne igen.

Her er der masser at se på i nærområdet, og sikke en fin strand også :)

vh Palle

Fra : Per H

Dato : 01-05-11 13:34

On Tue, 26 Apr 2011 23:28:24 +0200, "Palle Johansen" <invalid> wrote:

>"Carsten Stage" <camping@fabel.dk> skrev i meddelelsen

Ja den er faktisk ikke så tosset,

>Jeg har lige tilbragt påsken på Hornbæk camping (dcu) - og der kommer jeg
>gerne igen.
>
>Her er der masser at se på i nærområdet, og sikke en fin strand også :)
>
>vh Palle

Ja Hornbæk camping er lækker, jeg har ligget der rigtig mange gange (
b.la to vintre)
'

per

Fra : From Sydsjælland

Dato : 28-04-11 16:37

Den gode Per bad om råd.
"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogle gode ideer til 3-4 dages camping i CV, på sjælland, og det skal
> ikke være den sindsyge dyre Feddet camping. Vi plejer at tage på
> Holbæk fdm camping, men ville lige se noget andet.

Prøv Udkantsdanmark, der er Stubbekøbing, Nykøbing, Maribo, Kragenæs og
mange flere her syd for Vordingborg.

Hvis i ikke skal i bjerge eller sol hele døgnet, så kan i sagtens bruge
en hel sommer i vores område.

Du kan læse meget mere på www.toveogknud.dk/underside/campingture.asp

Håber i får en god sommer.
Vh knud