MS Windows
briani 27239
NVIDIA opgradering 270.61 af 18.04.2011
Fra : Jet

Dato : 26-04-11 04:05

Ifm opgradering bliver der oprettet mapper C:\users\updateususer og C:
\Nvidia på engelsk forum er der diskution om disse mapper skal være
blivende eller må slettes, hvad er jeres indstilling ?
Ifm W7 64-bit bliver der oprettet om man ønsker 3D eller at det slåes
fra, hvornår eller er der Internetsites i 3D nu og hvilke ?

/jet

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-04-11 11:23

Jet skrev:

> Ifm opgradering bliver der oprettet mapper C:\users\updateususer og C:
> \Nvidia på engelsk forum er der diskution om disse mapper skal være
> blivende eller må slettes, hvad er jeres indstilling ?

Hvis jeg vil have svar på den slags spørgsmål, så flytter jeg
mappen og ser hvad der sker.

Jeg fjerner en del af det der automatisk lægges på C-drevet, men
nvidia-mappan har jeg ikke gidet rode med.

--
Bertel

Fra : Jesper Lund

Dato : 26-04-11 17:32

Jet wrote:

> Ifm opgradering bliver der oprettet mapper C:\users\updateususer og C:
> \Nvidia på engelsk forum er der diskution om disse mapper skal være
> blivende eller må slettes, hvad er jeres indstilling ?

Formålet er formentlig alene at udpakke nogle temporære filer for
driveren. Hvis du bevarer mappen, går det måske lidt hurtigere hvis du
skal geninstallere (samme version), men sandsynligvis skal du næste gang
installere en nu version.

--
Jesper Lund