MS Windows
briani 27239
Gemme adgangskode i XP ?
Fra : John

Dato : 26-04-11 10:48

Hej.
Jeg har glemt hvor man aktiverer ovenstående
mulighed, kan du hjælpe ?
Hilsen John

Fra : Kurd

Dato : 26-04-11 11:38

"John" <nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg har glemt hvor man aktiverer ovenstående
> mulighed, kan du hjælpe ?
> Hilsen John

Nej.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-04-11 12:05

Den 26-04-2011 11:47, John skrev:

> Jeg har glemt hvor man aktiverer ovenstående
> mulighed, kan du hjælpe ?

Hvilken adgangskode er det, du vil aktivere? Er det til at
logge ind på computeren?

Og vil du aktivere adgangskoden, eller vil du gemme
adgangskoden, sådan som din emnelinje kan antyde?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Fra : John

Dato : 26-04-11 12:49

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Undgå virus og andet snavs på computeren:

Jeg har en side jeg ofte lokker ind på,
her be´den om navn og adgangskode, og jeg
fik ved en fejl sat flueben i: Tilbyd ikke flere adgangskoder.
(Der var flere, og jeg ville gøre rent bord)
Nu er jeg nød til, hver gang, at skrive det hele,
den kommer altså ikke mere og spørger om jeg vil gemme.
Er det nok oplysninger Kim ?
John

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-04-11 14:04

Den 26-04-2011 13:48, John skrev:

> [...]
> Nu er jeg nød til, hver gang, at skrive det hele,
> den kommer altså ikke mere og spørger om jeg vil gemme.

Nej, du er også nødt til at fortælle, hvilket program det
drejer sig om. Er det fx Internet Explorer, Firefox eller et
helt tredje program?

Tjek også, om ikke hjemmesiden selv tilbyder at huske koden.
Mange tilbyder dette ved hjælp at en flueben i en boks. Det
er ofte en nemmere metode end at bruge browserens funktion,
da du så slipper for at skulle klikke på en login-knap.

Og når nu det er et browserspørgsmål, burde du have stillet
det i dk.edb.internet.software.browser.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hold dit livs drømmeferie i Thailand:

Fra : John

Dato : 26-04-11 14:17

> [...]
> klikke på en login-knap.
>
> Og når nu det er et browserspørgsmål, burde du have stillet det i

Det er IE, men hvis du mener at det er et browser-spørgsmål,
vil jeg stille det i den relevante gruppe-tak.
John

Fra : emjeppesen

Dato : 26-04-11 15:13

John skrev:

>Det er IE, men hvis du mener at det er et browser-spørgsmål,
>vil jeg stille det i den relevante gruppe-tak.

Ja, IE er skam en browser

Hilsen emj

Fra : John

Dato : 26-04-11 20:30

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> Ja, IE er skam en browser
>
> Hilsen emj
Det si´r du ikke ! Jeg troede først at problemet var i
Kontrolpanel/Internetindstillinger, men her kan jeg ikke finde det.
John

Fra : Dr.Xerox

Dato : 26-04-11 20:44

"John" <nospam@mail.dk> skrev i meddelelsen news:4db6c5bb$0$36575$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det er IE, men hvis du mener at det er et browser-spørgsmål,
> vil jeg stille det i den relevante gruppe-tak.
> John

Internetindstillinger => Indhold => Autoudførelse

Fra : Kurd

Dato : 26-04-11 22:26

"Dr.Xerox" <xerox@dr.invalid> skrev i en meddelelse
> "John" <nospam@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Internetindstillinger => Indhold => Autoudførelse

Mener du Autofuldførelse?

Fra : John

Dato : 27-04-11 14:46

"Kurd" <kurd@kurd.xy> skrev i en meddelelse

> "Dr.Xerox" <xerox@dr.invalid> skrev i en meddelelse

> Mener du Autofuldførelse?

Kim Ludvigsen gav svaret, men tak til jer alle!!
Hilsen John