Side vises ikke
Fra : blue

Dato : 24-04-11 16:42

Er der én, der kan forklare, hvorfor denne side ikke vises:

http://wristwatches.dk/

Jeg er temmelig sikker på, at den har fungeret på et tidspunkt, og at jeg
ikke har ændret i den efterfølgende...

Fra : Torben R

Dato : 24-04-11 17:04

blue wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Er der én, der kan forklare, hvorfor denne side ikke vises:
>
> http://wristwatches.dk/
>
> Jeg er temmelig sikker på, at den har fungeret på et tidspunkt, og at jeg
> ikke har ændret i den efterfølgende...

Den vises "korrekt", ihvertfald med flotte farver, hos mig i Iexplore 8, Acoo
Browser og Slim Browser (Iexplore-baserede).
Den vises som kildetekst i Chrome, Firefox, Opera og og Flock, hvorfor aner
jeg ikke.
Torben R.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 24-04-11 17:14

On 24-04-2011 17:42, blue wrote:
> Er der én, der kan forklare, hvorfor denne side ikke vises:
>
> http://wristwatches.dk/
>
> Jeg er temmelig sikker på, at den har fungeret på et tidspunkt, og at jeg
> ikke har ændret i den efterfølgende...

Under hvilket navn har du gemt siden?

Hverken index.html, index.htm, index.php, default.html, default,htm
eller default.php eksisterer.

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://ranunkelvej.com/b&o/ - Reparation af B&O Red Line højttalere

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 24-04-11 17:17

On 24-04-2011 18:13, Karl Erik Christensen wrote:

> Under hvilket navn har du gemt siden?
>
> Hverken index.html, index.htm, index.php, default.html, default,htm
> eller default.php eksisterer.
>
> Karl Erik.

Nå, du fandt åbenbart ud af det - nu vises den her.

Karl Erik.

Fra : blue

Dato : 24-04-11 17:22

"Karl Erik Christensen" <karlerik@none.invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]

index.shtml.

> Nå, du fandt åbenbart ud af det - nu vises den her.

Jeg har selv ikke gjort noget, men skrev tidligere i dag til unoeuro, som
hoster siden, om problemet. De har netop skrevet tilbage, at det nu virker
uden i øvrigt at fortælle, hvad der var galt.

Men tak fordi I gad at bruge tid på det