MS Windows
briani 27239
Alle mediefiler afspilles for hurtigt?
Fra : Pipeline

Dato : 24-04-11 02:31

Alle mine mediefiler er pludselig begyndt af afspille med dobbelt
hastighed. Uanset om det er mp3, flac, avi, mpeg, mov eller lignende, og
uanset hvilken afspiller (WMP, Nero, QT etc.), så kører alle filer med
dobbelt hastighed?
Gælder også media på nettet (YouTube etc.).
Går ud fra at det er et codec-problem, men hvordan finder jeg ud af
hvilket codec der driller?
Kører på en Win XP Home SP3.

Mvh
Pipeline

Fra : Peter

Dato : 24-04-11 12:30

"Pipeline" <ng4FJERNDETTE@OGDETTEodeu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gælder også media på nettet (YouTube etc.).
> Går ud fra at det er et codec-problem, men hvordan finder jeg ud af

Installer K-lite mega codec pack.
Jeg plejer at installere den uden at ændre noget-
http://www.free-codecs.com/download/k_lite_mega_codec_pack.htm

PeterB