Egypten - går det nu..?
Fra : JMN

Dato : 23-04-11 20:38

Hej med jer - og god påske

Har set lidt på et godt tilbud til Egypten (Hurgada eller Sharm el sheik)
her i juli måned.

Grundet urolighederne i januar er jeg lidt nervøs ved det. Har set nærmere
info på UM's hjemmeside
og her tyder det på at det ikke helt er normaliseret endnu. Dog nævnes det
kun i generel form og ikke de påtænkte rejsebyer.

Nogen der har bedre info?

vh,
Jørgen

Fra : ;o)-max-

Dato : 23-04-11 22:44

On 24-04-2011 02:38, JMN wrote:
> [...]
> og her tyder det på at det ikke helt er normaliseret endnu. Dog nævnes
> det kun i generel form og ikke de påtænkte rejsebyer.

Ægypten har ikke været normaliseret i mange år,
men der er ikke noget at være bekymret for i de
turist områder der flyves til. Hvis du har fundet
et godt tilbud så er det bare med at komme af sted.
Husk finner, maske og snorkel..
-max-

Fra : Jim Andersen

Dato : 26-04-11 13:48

JMN wrote:
> Nogen der har bedre info?

Skal af sted 2 maj, så hvis det stadig har interesse kan du få en update den
17 maj.
Det er en lukket turistfangelejr med All Inc i Hurghada. Tror næppe der er
de store demonstrationer helt derude på Lars Tyndskids.

Vi har tidligere været i Cairo og se pyramiderne, ellers ville jeg nok holde
mig fra den tur.

/jim