Mahogni finér
Fra : HKN

Dato : 22-04-11 15:50

Er der mon en her i gruppen der ved hvor jeg finder subj.?

Jeg fik lavet en mindre skade i bordet, da jeg tog masten af og mangler et
lille stykke finér til reparation, men jeg kan umiddelbart kun finde
hobbyforretninger på nettet, som ligger inde med den slags - og de har jo
ikke åbent i morgen

Evt en bådeudstyrsforretning i storkbh?

Mvh
Henrik

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 22-04-11 17:27

On 22-04-2011 16:50, HKN wrote:
> [...]
> et lille stykke finér til reparation, men jeg kan umiddelbart kun finde
> hobbyforretninger på nettet, som ligger inde med den slags - og de har

Kik på genbrugspladsen. Folk smider de fineste mahognimøbler ud.

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://ranunkelvej.com/b&o/ - Reparation af B&O Red Line højttalere

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-04-11 18:55

Karl Erik Christensen <karlerik@none.invalid.com> skrev i meddelelsen
4db1ac47$0$313$14726298@news.sunsite.dk:

> Kik på genbrugspladsen. Folk smider de fineste mahognimøbler ud.

I denne gruppe går vi meget op i overholdelse af regler og love. Som det er
alle bekendt, må man ikke fjerne genstande fra en genbrugsplads. Dit råd er
således ganske ulovligt, og kopi af din meddelelse er videresendt til rette,
offentlige instans.

Tænk, hvis alle bare tog ting med hjem fra genbrugspladsen. Eller
installerede VHF-radioer uden behørig certifikat og licens. Samfundet ville
jo hurtigt ende i rent anarki, og politiet ville skulle omprioritere, så de
ikke længere kunne komme efter butiksejere, der formaster sig til at holde
åbent på en helligdag.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : JensK

Dato : 22-04-11 19:04

Prøv Øbro Træ, Randersgade
Hilsen
Jens

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 23-04-11 06:28

On 23-04-2011 03:04, JensK wrote:
> Prøv Øbro Træ, Randersgade
> Hilsen
> Jens

Randersgade?
Der findes sgu da ingen Randersgade.

Karl Erik.

Fra : Preben

Dato : 23-04-11 07:04

Den 23.04.2011 kl. 07:28 skrev Karl Erik Christensen
<karlerik@none.invalid.com>:

> Randersgade?
> Der findes sgu da ingen Randersgade.

Har du drukket af natpotten