Skærme
Fijala 3554
Sort skærm
Fra : Göran Wennerström

Dato : 22-04-11 11:32

Hej.

Jeg ha en Fu/Siemens fladskærm, som jeg bruger som anden skærm til en bærbar
pc.

Når windows starter op, så kommer de første opstartsbilleder godt nok, men
efter en meddelse på skærmen "input. analog" så bliver den sort.

Har i nogle ideer om hvad der kan være problemet?

Venlig hilsen Göran

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 22-04-11 11:48

On 22/04/11 12.32, Göran Wennerström wrote:
> [...]
> men efter en meddelse på skærmen "input. analog" så bliver den sort.
>
> Har i nogle ideer om hvad der kan være problemet?

Windows driver indstillinger. Mens Windows starter op bruger den nogle
standardindstillinger, men derefter indlæses de individuelle
brugerindstillinger og der er den eksterne skærm ikke slået til.

Du kan formodentlig slå den eksterne skærm til ved at trykke FN-tasten
sammen en af funktionstasterne eller taltasterne, se efter et symbol der
ligner en skærm. Alternativt så højreklik på skrivebordet og vælg
"Egenskaber", så burde du kunne komme til indstillinger for skærm(e) m.m.

Mvh
Bruno

Fra : Göran Wennerström

Dato : 22-04-11 21:06

"Bruno, Copenhagen - Denmark" skrev

> [...]

ligner en skærm. Alternativt så højreklik på skrivebordet og vælg
"Egenskaber", så burde du kunne komme til indstillinger for skærm(e) m.m.

Hej og tak for svar. Det hjalp desværre ikke.

Venlig hilsen Göran.