Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
R.I.P. Tim Hetherington
Fra : Søren Blom

Dato : 20-04-11 20:53

Der er ikke noget godt ved krig og elendighed, men Tim Hetherington forstod
at skildre det på en fantastisk flot facon, han vil blive savnet, kilde
http://ekstrabladet.dk/nyheder/krigogkatastrofer/article1541319.ece

Venlig Hilsen

Søren Blom

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : ;o)-max-

Dato : 21-04-11 04:15

On 21-04-2011 02:52, Søren Blom wrote:
> Der er ikke noget godt ved krig og elendighed, men Tim Hetherington
> forstod at skildre det på en fantastisk flot facon, han vil blive
> [...]

Nu kendte jeg ham ikke, men det jeg lige har ku læse op
om ham, så var han een af de goe. Meget trist.
-max-

Fra : Soeren Friberg

Dato : 21-04-11 06:40

Den 21-04-2011 05:15, -max- skrev:

> Nu kendte jeg ham ikke, men det jeg lige har ku læse op
> om ham, så var han een af de goe. Meget trist.
> -max-

Er Chris Hondros, der døde ved samme lejlighed mindre berømt?

http://blogs.wsj.com/photojournal/2011/04/20/remembering-chris-hondros/
http://www.washingtonpost.com/world/chris-hondros/2011/04/20/AFlxDODE_gallery.html#photo=1

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk - http://sfriberg.smugmug.com

Fra : ;o)-max-

Dato : 21-04-11 08:10

On 21-04-2011 12:40, Soeren Friberg wrote:

> Er Chris Hondros, der døde ved samme lejlighed mindre berømt?

Han var ikke død da indlægget blev skrevet.
Men ligsom dr. Restrepo blev et billede for
soldaternes lidelser, så kan man måske sige
at Hetherington er blevet det på vegne af
krigs korrespondenser.
-max-

Fra : Soeren Friberg

Dato : 21-04-11 06:43