alger ¨på glasset
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-04-11 17:46

jeg har 2 sump skilpader i et akavrie jeg skifter rimeligt tit vand
lægger deres sten i opvaskemaskinen vasker dem uden sæbe i en halv time
og de er så gode som nye ( det har fungeret i 4 år) men de her grønne
noget der kommer på glasset det sider sgu godt nok godt fast - har
prøvet med en spartel men jeg synes ikke jeg kan komme til bunds i det
den er helt gal om sommeren hvor de står ude på min terrasse

nogen gode råd ?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-04-11 20:50

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> nogen gode råd ?

En skraber til akvarieruder som f.x. denne:

http://www.akvarieudstyr.dk/Ferskvand/Øvrigtudstyr/Renseudstyr/AkvarieskraberMK270mmhandy

kan købes hos enhver akvarie-pusher.

Virker nok bedst, når ruden er lidt fugtug.

Jan