Mærkelig fejl i Google Chrome..
Fra : Mads

Dato : 20-04-11 04:47

Hej alle,

Jeg har haft dette problem i længere tid, og nu er jeg blevet træt af
det.

Som i kan se på følgende billede:
http://img854.imageshack.us/img854/5685/chromefejl.png

Så viser den ikke Æ Ø Å korrekt alle steder, fejlen er også på andre
sider, sågar også Chrome's egen fejl-sider, men kan ikke lige
fremprovokere den side hvor fejlen opstår..

Er der nogen af jer, som har en idé om hvorfor?
- Har sat Kodning, til Find Automatisk.

Vh,
Mads Jürgensen.

Fra : Ole C

Dato : 20-04-11 11:51

Mads skrev blandt andet:

> [...]
> fremprovokere den side hvor fejlen opstår..
>
> Er der nogen af jer, som har en idé om hvorfor?

Kender ikke rigtigt Chrome - men synes jeg har hørt om det problem før.
Er "Kodning", som du skriver, det samme som "Tegnsæt"?
En geninstallation kan måske udbedre fejlen...?

--
vh
Ole C

Fra : Mads

Dato : 20-04-11 04:54

On 20 Apr., 12:51, "Ole C" <m...@olec.invalid> wrote:

> [...]
> Er "Kodning", som du skriver, det samme som "Tegnsæt"?
> En geninstallation kan måske udbedre fejlen...?

Jaa mente Tegnsætning.
Må lige eksportere alle bookmarks og alt det så, og prøve at se om en
re-installering fikser det..
Synes bare det er mærkeligt, for det var der også i min lidt ældre
Chrome version, og efter jeg opdaterede til den nyeste, så var fejlen
der stadig..

Fra : emjeppesen

Dato : 20-04-11 12:57

Mads skrev:

>Jaa mente Tegnsætning.

tegnsætning er komma, komma, punktum, streg

Hilsen emj

Fra : Mads

Dato : 20-04-11 05:01

On 20 Apr., 12:53, Mads <inc...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Synes bare det er mærkeligt, for det var der også i min lidt ældre
> Chrome version, og efter jeg opdaterede til den nyeste, så var fejlen

Har nu prøvet en gen-installering, men det hjalp ikke, den kan stadig
ikke vise Æ Ø Å korrekt :(

Fra : Ole C

Dato : 20-04-11 13:49

Mads skrev blandt andet:

> Har nu prøvet en gen-installering, men det hjalp ikke, den kan stadig
> ikke vise Æ Ø Å korrekt :(

Du er bestemt ikke alene.
Google har voldsomt mange hits på ordene Chrome - charset - problem.
Så hvis du orker....
Men måske du skulle overveje den nye Firefox 4.0 i stedet.
Det er i hvert fald første gang jeg for alvor er blevet interesseret i
Firefox.

--
vh
Ole C

Fra : Mads

Dato : 20-04-11 06:35

On 20 Apr., 13:57, emjeppesen <emj@> wrote:

> tegnsætning er komma, komma, punktum, streg
>
> Hilsen emj

Emj, lad venligst være med at kommentere sagen, hvis ikke du har noget
brugbart input til det oprindelige problem.
At være ordkløver er ikke brugbart for mig, samt at tegnsætning i kode-
sprog kan betyde UTF-8, ISO-8859-1 eller lignende..

Fra : Leif Neland

Dato : 22-04-11 00:01

Den 20-04-2011 14:34, Mads skrev:

> At være ordkløver er ikke brugbart for mig, samt at tegnsætning i kode-
> sprog kan betyde UTF-8, ISO-8859-1 eller lignende..

Nej, det er tegnsæt.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-04-11 09:02

Leif Neland skrev:

> Nej, det er tegnsæt.

Lad nu manden få hjlælp til sit problem, og glem den sproglige
debat.

--
Bertel

Fra : Carl Drud

Dato : 20-04-11 14:39

Mads <inctor@gmail.com> writes:

> [...]
> fremprovokere den side hvor fejlen opstår..
>
> Er der nogen af jer, som har en idé om hvorfor?

Jeg har ikke pillet ved kodning i min Chrome. På BT's side står den til
utf-8 og jeg har ikke problemer med æøå. Og jeg mindes ikke at have haft
problemet.

--
Carl

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-11 20:32

"Carl Drud" <carl.drud@gmx.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke pillet ved kodning i min Chrome. På BT's side står den til
> utf-8 og jeg har ikke problemer med æøå. Og jeg mindes ikke at have haft
> [...]

Jeg har heller ikke nogen fejl med æøå på min chrome, så fejlen må ligge hos
dig.
Erik