Ratovertræk til sejlbåd
Fra : Steen Andreasen

Dato : 19-04-11 14:30

Er der nogen der ved, hvor man køber ratovertræk i skind? Diameter 106
cm.

Mvh Steen

Fra : HKN

Dato : 19-04-11 22:11

Ja, hos Hellers - www.hellers.dk

Du køber det i metermål - det er dog syntetisk, men også en helt anden pris.

-Henrik

Fra : HEME

Dato : 20-04-11 20:15

"HKN" <henrikndk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> -Henrik
>
> "Steen Andreasen" skrev i meddelelsen
>
> Er der nogen der ved, hvor man køber ratovertræk i skind? Diameter 106

Jeg har med held benyttet 2 "ruskinds rat betræk" til en bil, syet sammen
til et langt og derefter tilpasset rattet. Det holder typisk 3-5 år og
virker helt fint.

mvh
HEME

Fra : blueocean

Dato : 20-04-11 14:28

On 20 Apr., 21:15, "HEME" <n...@email.com> wrote:

> Jeg har med held benyttet 2 "ruskinds rat betræk" til en bil, syet sammen
> til et langt og derefter tilpasset rattet. Det holder typisk 3-5 år og
> [...]

Hos Heller Yach i Kastrup.

Gert