Florida, Orlando.
Fra : Kbh.

Dato : 19-04-11 08:48

Skal snart til Florida, Orlando i en uges tid.
Jeg kunne godt tænke mig at prøve at skyde med håndvåben en af dagene.
Nogle som kender et sted, hvor muligheden herfor er til stede.

På forhånd tak.

Fra : Preben

Dato : 19-04-11 16:22

Den 19.04.2011 kl. 16:47 skrev Kbh. <kyndby2003@yahoo.dk>:

> Skal snart til Florida, Orlando i en uges tid.
> Jeg kunne godt tænke mig at prøve at skyde med håndvåben en af dagene.
> Nogle som kender et sted, hvor muligheden herfor er til stede.

Det var lidt langt at rejse for at prøve at skyde med håndvåben
Spøg til side, det kan du da prøve i den lokale skytteforening, godt nok
"kun" op til cal .32 eller 9mm, men det skulle vel være nok til at give
dig et indtryk.
I USA kan du sagtens finde/prøve større kaliber, prøv f.eks. en cal .50
Desert Eagle og se om du kan blive stående på benene
Jeg kender ikke shooting ranges i Orlando, men spørg på hotellet eller
prøv her:
http://www.topguntours.co.uk/shooting-in-orlando.html

--
mvh/Preben

Fra : Steen Hansen

Dato : 19-04-11 20:11

On Tue, 19 Apr 2011 07:47:50 -0700 (PDT), "Kbh." <kyndby2003@yahoo.dk>
wrote:

>Skal snart til Florida, Orlando i en uges tid.
>Jeg kunne godt tænke mig at prøve at skyde med håndvåben en af dagene.
>Nogle som kender et sted, hvor muligheden herfor er til stede.
>
>På forhånd tak.

Ellers vil jeg da anbefale skydeteltet i disneyworld

http://disneyworld.disney.go.com/parks/magic-kingdom/attractions/frontierland-shooting-arcade/

Iøvrigt er 1 uge alt for lidt i Orlando, har nu været der 2 x 14 dage
og skal snart 14 dage igen.

Men ellers vil jeg bare ønske dig en god tur.

Steen

Fra : Michael H

Dato : 20-04-11 02:11

On 19 Apr., 16:47, "Kbh." <kyndby2...@yahoo.dk> wrote:
> Skal snart til Florida, Orlando i en uges tid.
> Jeg kunne godt tænke mig at prøve at skyde med håndvåben en af dagene.
> Nogle som kender et sted, hvor muligheden herfor er til stede.
>
> På forhånd tak.

Hej.

Ved American Police Hall of Fame and Museum (ww.aphf.org) i Titusville
- tæt ved Kennedy Space Center, er der også en skyde bane. Jeg har
endnu ikke selv besøgt museet, og ved ikke om der er adgang uden
våbentilladelse.

Håber du får en god tur til Florida. Har været der 4 gange og vil helt
sikkert besøge det igen.

Hold i øvrigt øje med opsendelsen af rumfærgen som pt. er sat til d.
29/4, men opsendelsen er blevet udsat nogle gange og måske kan du være
heldig at det passer med dit besøg?

Du kan også læse mere om Florida og Orlando på min hjemmeside:
www.michaelhkristensen.dk

Mvh.
Michael H.