Aktieoverdragelsesaftale
Fra : Klaus

Dato : 18-04-11 09:41

Jeg købte for nogle år siden nogle aktier som nu er værdiløse pga. konkurs.

Foranlediget af denne artikel -
http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/205608/det_er_nu_du_skal_sikre_dit_aktie-fradrag.html
- tænkte jeg, at nu må jeg hellere få en afklaring på det i forhold til
selvangivelsen.
Jeg troede så at jeg, når boet en gang var gjort op, ville modtage
dokumentation for værditabet, men har nu erfaret, at man selv skal lave en
såkaldt aktieoverdragelsesaftale for at kunne fradrage tabet på
selvangivelsen.

Findes der nogle standardskabeloner på nettet man kan bruge til dette (jeg
har ikke umiddelbart kunne finde nogen), eller er der nogle her der ved hvad
der skal stå i sådan en aftale?