Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Græske tegn i Elements
Fra : Mort1s1

Dato : 17-04-11 10:42

Jeg har behov for at overføre nogle græske tegn til et billede i Adobe
Elements 9 - Har dem som PDF og alm. tekst, men kan det lade sig gøre?
Hvis ja: Hvordan?

Mort1s1

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 17-04-11 11:07

Mort1s1 wrote:
> Jeg har behov for at overføre nogle græske tegn til et billede i Adobe
> Elements 9 - Har dem som PDF og alm. tekst, men kan det lade sig gøre?
> Hvis ja: Hvordan?

Hm, har ikke brugt Photoshop Elements i mange år nu, da jeg dels har
både Photoshop og Photoshop CS. - Her er det blot at lave en tekstblok
ved at klikke på 'T' i værktøjerne og klikke i billedet dér, hvor man
vil have teksten indsat. Bliver det ikke placeret helt præcist, hvor du
vil have det, er det så blot at klikke på markørfeltet, så du får de små
firkanter frem på tekstblokken og så flytter du blot tekstblokken frem,
tilbage op og ned med piletasterne, indtil den er, hvor den skal være...
'Gem ændringer' og så er teksten lagt ind som et ekstra lag øverst i
billedet...

mvh. Erik Richard

Fra : Mort1s1

Dato : 17-04-11 15:26

Den 17-04-2011, skrev Erik Richard Sørensen:

> [...]
> piletasterne, indtil den er, hvor den skal være... 'Gem ændringer' og så er
> teksten lagt ind som et ekstra lag øverst i billedet...

Hvor svært kan det være, det var bare sådan............Tusind tak for
hjælpen

Mort1s1 :D