skjule bogmærker i Firefox4?
Fra : Per H

Dato : 17-04-11 22:48

Findes der en metode så man kunne skjule bogmærker i Firefox 4 ?

per

Fra : emjeppesen

Dato : 17-04-11 22:54

Per H skrev:

>Findes der en metode så man kunne skjule bogmærker i Firefox 4 ?
>--
Højreklik på det lille hus yderst til venstre og fjern flueben

Hilsen emj

Fra : Per H

Dato : 17-04-11 23:36

On Sun, 17 Apr 2011 23:53:41 +0200, emjeppesen <emj@> wrote:

>Højreklik på det lille hus yderst til venstre og fjern flueben
>
>Hilsen emj

takk

per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-04-11 07:26

Per H skrev:

> takk

Hvis du lader hakket være, kan du slå viningen til og fra med
Ctrl-B.

--
Bertel

Fra : emjeppesen

Dato : 18-04-11 08:53

Bertel Lund Hansen skrev:

>Hvis du lader hakket være, kan du slå viningen til og fra med
>Ctrl-B.

Så er det da lige så let at trykke på x i øverste venstre hjørne, når
den er åben.
Der er stadig folk, som foretrækker at bruge musen.

Hilsen emj

Fra : Per H

Dato : 18-04-11 15:25

On Mon, 18 Apr 2011 08:25:52 +0200, Bertel Lund Hansen
<splitteminebramsejl@lundhansen.dk> wrote:

>Hvis du lader hakket være, kan du slå viningen til og fra med
>Ctrl-B.
jeg har ikke mine bogmærker i vingen, men oppe i menyen.

per

Fra : emjeppesen

Dato : 18-04-11 15:38

Per H skrev:

>jeg har ikke mine bogmærker i vingen, men oppe i menyen.
>--

Ja, og der viker det at fjerne fluebenet, som jeg skrev tidligere.

Jeg forstår dog ikke helt, hvorfor du ikke vil have bogmærkelinjen.
Hvis du engang imellem har brug for at se mere af din skærm, kan du
taste F11 for fuldskærm og igen taste F11, når du ikke har brug for
fuldskærm.

Hilsen emj

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-04-11 15:18

Per H skrev:

> jeg har ikke mine bogmærker i vingen, men oppe i menyen.

Jeg har de vigtigste bogmærker i bjælken, men der er slet ikke
plads til de 33 hovedmapper (med undermapper i flere niveauer)
som jeg har, så jeg bruger også sidebjælken.

--
Bertel