UPS! - Gadget blev væk
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-11 18:36

Nogen der ved hvordan jeg får den gadget igen?

Den ligger fast i Windows Vista. Det er en kalender som viser datoen og hvis
man klikker på den viser den hele måneden.
Den er orange. Jeg kom til at smide den ud ved en fejl.

Hvor finder man den egentlig igen?

Den er ikke her:
http://gallery.live.com/results.aspx?bt=1&pl=1&ds=2&la=da&tier=0&st=1&p=1&c=0Hilsen Åge

Fra : Carl Drud

Dato : 15-04-11 19:12

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> writes:

> [...]
> og hvis man klikker på den viser den hele måneden.
> Den er orange. Jeg kom til at smide den ud ved en fejl.

Prøv i gruppen: dk.edb.system.ms-windows

--
Carl