Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE9 - Hov - hvorfor pjatter "favorit-menue~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-11 18:32

Har lige indlæst IE9.

Ude i venstre side af skærmen har man hintil kunnet have menu-fanen
"favoritter" til at stå. Man kunne også lukke fanen ved at klikke i det
lille kryds. Herefter stod internetsiden på hele skrærmen.
Man å kunne så hente menu-linien frem igen ved at klikke et sted lige
ovenover.

Det kan man da vist ikke mere. Når jeg lukker den ned, er der ikke noget
sted lige ovenover, at klikke den frem igen på.

Hvis man vil have den frem igen ude i venstre side af skærmen (som man
plejer) skal man nu klikke på en lille stjerne helt oppe i højre hjørne af
skærmen. Så kommer favorit-menuen frem, nu ovre i højre side - og hvis man
vil have den til at stå fast igen, ovre i venstre side af skærmen, ja så
skal man klikke på en pil der peger over mod venstre side. Den lille pil er
lige over teksten hvor der står "Favoritter".

Og VUPSSSS, så suser den over og stiller sig i venstre side af skærmen.

Det var sgu da noget mærkeligt bøw-wærk med venstre og højre og venstre og
stjerne og pil og "godaw do".

Eller gør jeg det ikke rigtigt?

Hilsen Åge

Fra : emjeppesen

Dato : 15-04-11 20:38

Åge Halldorsson skrev:

>Det var sgu da noget mærkeligt bøw-wærk med venstre og højre og venstre og
>stjerne og pil og "godaw do".
>
>Eller gør jeg det ikke rigtigt?

Jo, du gør det rigtigt.

Hilsen emj

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-11 22:09

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Jo, du gør det rigtigt.
>
> Hilsen emj

Så kan jeg kun sige "I Guder".
Det er da utroligt af Microsoft. lave det sådan at tingen skal hentes i
den ene side og flyve over i den anden, tsk... tsk....
Jeg ved ikke hvorfor de hart gjort det sådan. Det virker jo ikke ligefrem
mere praktisk end før.

Hilen Åge

Fra : Lars Raaby

Dato : 16-04-11 08:37

Den 15-04-2011 23:09, Åge Halldorsson skrev:

> [...]
> den ene side og flyve over i den anden, tsk... tsk....
> Jeg ved ikke hvorfor de hart gjort det sådan. Det virker jo ikke ligefrem

Der er intet logisk i Microsoft verden.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : emjeppesen

Dato : 16-04-11 09:53

Lars Raaby skrev:

>Der er intet logisk i Microsoft verden.

Det passer jo ikke. Man kan da stadig gætte sig til, hvad man skal
gøre i forskellige programmer og situationer.

Hilsen emj

Fra : Carl Drud

Dato : 16-04-11 16:10

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> writes:

> [...]
> hentes i den ene side og flyve over i den anden, tsk... tsk....
> Jeg ved ikke hvorfor de hart gjort det sådan. Det virker jo ikke

Alternativt kan du kan bruge Ctrl+Shift+I, så åbner den i venstre side.

--
Carl