Opera - bogmærkebjælken i hele bredden?
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-04-11 01:42

Hej alle

Jeg har lige lavet en frisk installation af Opera. Det viser sig
at det er en skidt idé at kopiere mappen fra et Windows 7-system
til et XP-system. Det har vist noget at gøre med at Windows 7
kører UTF-8 overalt.

Nu lægger min bogmærkebjælke sig nederst, men den er der kun hvis
jeg har en side åben, og den ligger også internt i den viste side
(fylder ikke hele browserens bredde). Hvordan får jeg den
løsrevet fra en vist side så den altid er der?

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-04-11 06:20

Bertel Lund Hansen skrev:

> [...]
> (fylder ikke hele browserens bredde). Hvordan får jeg den
> løsrevet fra en vist side så den altid er der?

Jeg aner ikke hvad der er sket, men pludselig kunne jeg få lov at
placere bogmærkebjælken nederst selv om der ikke var en side
åben.

Jeg tror at der er en inkonsistens mellem Opera og mit
styresystem. Med måske 4 dages mellemrum hænger Opera pludselig
uhjælpeligt, og kun en genstart kan løse problemet. Det
resulterer naturligvis i at jeg brugerFirefox mere end før.

--
Bertel