Andet multimedie
grumset grafik i XP
Fra : Sørensen

Dato : 15-04-11 00:02

Hej

Jeg har lige sat et HDMI-grafikkort i min Xp-maskine som er sat til en
full-HD projektor,
Billeder fra mit digitalkamera står kvivskarpt, men selve styresystemet
er "grumset" og uskarpt kan man gøre noget ved det ?

Opløsning er sat til 1920 x 1080

--
VH.
Sørensen

Fra : Rado

Dato : 15-04-11 15:40

On Fri, 15 Apr 2011 01:01:32 +0200, Sørensen <not@invalid.com> wrote:

> [...]
>Billeder fra mit digitalkamera står kvivskarpt, men selve styresystemet
>er "grumset" og uskarpt kan man gøre noget ved det ?

Der er sikker større chancer for svar i:

dk.teknik.tv+video
eller
dk.edb.hardware.grafikkort

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Kurd

Dato : 15-04-11 16:18

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Der er sikker større chancer for svar i:
>
> dk.teknik.tv+video
> eller
> dk.edb.hardware.grafikkort

Der fik fru Sørensen svar den 13.4.

Fra : Sørensen

Dato : 15-04-11 16:55

Den 15-04-2011 17:17, Kurd skrev:
> "
>>

> Der fik fru Sørensen svar den 13.4.

Ja men ikke et svar der kunne bruges til noget så derfor prøvede jeg
her.
--
VH.
Sørensen

Fra : Sørensen

Dato : 15-04-11 16:58

Den 15-04-2011 16:39, Rado skrev:

> Der er sikker større chancer for svar i:
>
> dk.teknik.tv+video

Det har jeg prøvet uden held
> eller
> dk.edb.hardware.grafikkort

Jeg tænker ikke det har noget med kortet at gøre når billeder på
computeren står perfekt.

--
VH.
Sørensen

Fra : Kurd

Dato : 15-04-11 23:09

"Sørensen" <not@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Det har jeg prøvet uden held
>
> Jeg tænker ikke det har noget med kortet at gøre når billeder på
> computeren står perfekt.

Du er ikke i stand til at afgøre, om billeder på computeren står perfekt.

Fra : Sørensen

Dato : 16-04-11 08:34

Den 16-04-2011 00:09, Kurd skrev:
> "
>>>

> Du er ikke i stand til at afgøre, om billeder på computeren står perfekt.

Nej ha ha.

Men De står flot oppe på skærmen i modsætning til styresystemet.

Måske det er bedre i win 7 ?.

Eller måske skal jeg ind i ydelse og vælge bedst udsende.

--
VH.
Sørensen