IE9, skifte til dansk sprog ?
Fra : frank

Dato : 14-04-11 09:24

Hej. Jeg har netop downloaded IE9, som blev tilbudt som en update.

Da jeg fik den ned, viste det sig at være en engelsk sproget version.

Når jeg går ind på siden
http://windows.microsoft.com/en-US/internet-explorer/downloads/ie-9/worldwide-languages
og prøver at downloade den dansk, får jeg at vide, at det kan jeg ikke,
fordi jeg har en nyere version (det er vel den engelske).

Hvad gør jeg ??

Venlig hilsen, Frank

Fra : frank

Dato : 14-04-11 09:26

"frank" <frankhan@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> og prøver at downloade den dansk, får jeg at vide, at det kan jeg ikke,
> fordi jeg har en nyere version (det er vel den engelske).

Skal nok lige oplyse at jeg kører Vista 32-bits.

v.h. Frank

Fra : Ole C

Dato : 14-04-11 10:37

frank skrev blandt andet:

> [...]
> og prøver at downloade den dansk, får jeg at vide, at det kan jeg
> ikke, fordi jeg har en nyere version (det er vel den engelske).

Du afinstallerer IE9: Kontrolpanel>Programmer og funktioner>Vis installerede
opdateringer
Derefter bør du kunne hente og installere den rigtige version.

--
vh
Ole C

Fra : frank

Dato : 14-04-11 10:54

> [...]
> installerede opdateringer
> Derefter bør du kunne hente og installere den rigtige version.

Hej Ole og tak for svaret.

Ok, det kan jeg se at jeg kan gøre. Men, men, hvordan kommer jeg så ud på
internettet og henter den danske udgave (når jeg så ikke har en internet
browser ???)

v.h. Frank

Fra : Leif Neland

Dato : 14-04-11 11:19

"frank" <frankhan@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ok, det kan jeg se at jeg kan gøre. Men, men, hvordan kommer jeg så ud på
> internettet og henter den danske udgave (når jeg så ikke har en internet
> browser ???)

Du kan evt hente en anden browser som Firefox eller Opera; du kan jo godt
have flere browsere, uden de generer hinanden.
Men pas på; det kan jo være du bedre kan lide den end IE

Leif

Fra : Ole C

Dato : 14-04-11 13:58

frank skrev blandt andet:

> Hej Ole og tak for svaret.

Selv tak.

> Ok, det kan jeg se at jeg kan gøre. Men, men, hvordan kommer jeg så
> ud på internettet og henter den danske udgave (når jeg så ikke har en
> internet browser ???)

Jamen det har du!
Når du afinstallerer IE9 får du automatisk den forrige browser igen.

--
vh
Ole C

Fra : frank

Dato : 14-04-11 14:28

> Jamen det har du!
> Når du afinstallerer IE9 får du automatisk den forrige browser igen.
>
> --
> vh
> Ole C

Super, og tak for svaret igen. Det virkede fint. Efter sletning af IE9
havde jeg IE8. Herefter kunne jeg downloade den nye IE9 med dansk sprog.

Tak igen.

Venlig hilsen, Frank.

Fra : Ole C

Dato : 14-04-11 14:49

frank skrev blandt andet:

> Super, og tak for svaret igen. Det virkede fint. Efter sletning af
> IE9 havde jeg IE8. Herefter kunne jeg downloade den nye IE9 med
> dansk sprog.
>
> Tak igen.

Velbekomme!

--
vh
Ole C

Fra : Ole C

Dato : 14-04-11 14:52

frank skrev blandt andet:

I øvrigt synes jeg du skulle afprøve den nye Firefox 4.0.
Den er faktisk god - og den første Firefox der for alvor har "tændt" mig.
Den kan sagtens ligge side om side med IE9.

--
vh
Ole C

Fra : frank

Dato : 14-04-11 14:53

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> Den er faktisk god - og den første Firefox der for alvor har "tændt" mig.
> Den kan sagtens ligge side om side med IE9.

OK, det vil jeg overveje. vh. Frank